۰ نفر

تات: کسی نمی‌تواند بگوید بازی با سوریه راحت خواهد بود

۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۲۹
کد خبر: 581153
تات: کسی نمی‌تواند بگوید بازی با سوریه راحت خواهد بود

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچکس نمی‌تواند بگوید بازی با سوریه در اردن بازی راحتی خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ماریو تات در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: فردا بازی دیگری در پیش داریم. بعد از پایان دور رفت الان باید در اولین بازی دور برگشت کار کنیم. دور رفت را خوب انجام دادیم ولی فردا بازی سختی با سوریه در خاک اردن خواهیم داشت. می‌دانیم کار راحتی مقابل این تیم نداریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز باشیم و روند شکست‌ناپذیری‌مان را ادامه دهیم.

وی اشاره کرد: اگر بازیکنان با انضباط و اشتیاق و انرژی 100 درصدی وارد زمین شوند مطمئن هستم که می‌توانیم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. هیچ کسی نمی‌تواند بگوید بازی با سوریه در اردن بازی راحتی خواهد بود.

مربی تیم ملی درباره اینکه در غیاب اسکوچیچ، او باید تیم را هدایت کند، عنوان کرد: این برای اولین بار نیست که من قرار است وظایف سرمربی را انجام بدهم. در بازی رفت با سوریه نیز با توجه به بیماری اسکوچیچ میئولیت فنی تیم در کنار زمین با من بود. مطمئناً در این بازی هم ارتباط خوبی از لحاظ فکری و فیزیکی با سرمربی تیم خواهیم داشت. این ارتباط تنگاتنگ را حفظ می‌کنیم.

تات درباره ابنکه در غیاب مهدی طارمی چه بازیکنی قرار است به عنوان جایگزین بازی کند، تصریح کرد: شاید جوابی که می‌دهم برای شما کمی نا‌امیدکننده باشد. چون در سؤال شما اما و اگر‌های زیادی وجود داشت. هنوز برای ترکیب فردا به جمع‌بندی 100 درصدی نرسیده‌ایم. چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که فردا هر بازیکنی که چه به عنوان نفر اصلی و چه به عنوان یار تعویضی به زمین بیاید با تمام وجودش بازی می‌کند. اگر به کمک خدا بتوانیم بازی فردا را پیروز شویم برای هدف سال آینده قدمی بزرگ برخواهیم داشت که آن حضور در جام جهانی قطر است.