۰ نفر

تات: برد مقابل سوریه می‌تواند آخرین قدم ما برای صعود باشد

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۳۸
کد خبر: 580806
تات: برد مقابل سوریه می‌تواند آخرین قدم ما برای صعود باشد

مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که برد احتمالی مقابل سوریه می‌تواند آخرین قدم ایران برای صعود به جام جهانی۲۰۲۲ قطر باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ماریو تات در خصوص شرایط تیم ملی پیش از دیدار با سوریه اظهار داشت: بعد از برد در دیدار مهم مقابل لبنان، به اردن آمدیم تا روند پیروزی‌های تیم را باز هم ادامه دهیم. تمرینات روز اول ما در شهر امان با حضور بازیکنانی بود که یا بازی نکرده یا کمتر به میدان رفته بودند.

وی ادامه داد: شرایط اینجا خیلی خوب است. وضعیت اردو و همچنین شرایط آب‌وهوایی مناسبی وجود دارد و مطمئن هستیم در سه روز آینده می‌توانیم یک گام دیگر به روند شکست‌ناپذیری‌مان اضافه کنیم. بازی بعد و برد احتمالی مقابل سوریه می‌تواند آخرین قدم ما برای صعود به جام جهانی باشد. مطمئن هستم بازیکنان از اهمیت این دیدار آگاه هستند و با تمام وجود برای این بازی می‌جنگند.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: این برد و صعود زودهنگام به جام جهانی، مزدی برای همه ماست که دو سال گذشته را با سختی پشت‌سر گذاشتیم.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه هفته جاری در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در کشور اردن به مصاف سوریه می‌رود.