۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حاشیه های عجیب فدراسیون بدنسازی / از برنگشتن دو ملی پوش تا حضور پسر باجناق رییس در سفر!

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۸
کد خبر: 579300
حاشیه های عجیب فدراسیون بدنسازی / از برنگشتن دو ملی پوش تا حضور پسر باجناق رییس در سفر!

با وجود قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در رقابت های جهانی فیزیک اسپانیا، حاشیه های زیادی پیرامون این تیم به وجود آمده است.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ در حالی که تیم ملی پرورش اندام ایران در هفتاد و پنجمین دوره مسابقات جهانی در دسته فیزیک کلاسیک با کسب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز بالاتر از سایر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت، دو ملی‌پوش این تیم از اسپانیا به ایران بازنگشتند. امیر غلامزادگان و علیرضا پیری دو ملی‌پوشی بودند که همراه کاروان کشورمان به ایران نیامدند. دو ورزشکاری که در فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج در این مسابقات حضور داشتند و موفق به کسب مدال نشدند. هنوز مشخص نیست که این دو ملی پوش به چه دلیلی در اسپانیا ماندند و به تهران بازنگشتند اما این  موضوع تنها دسته گل این کاروان پرحاشیه نبوده است.

گویا در خلال سفر به اسپانیا، مشخص شده که شخصی به نام ایوبی بدون اینکه سمتی در تیم داشته باشد، صرفا به عنوان مترجم با تیم ملی پرورش اندام همراه شده است. تا به اینجا مشکل خاصی وجود ندارد هرچند که از میان مربیان هم می شد چنین فردی را برای ترجمه انتخاب کرد اما موضوع وقتی جالب می شود که فهمیدیم آقای ایوبی نسبت دوری هم با مهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دارد و پسر باجناق وی محسوب می شود!  

همچنین در مسیر حرکت این تیم به فرودگاه برای بازگشت به ایران بین دو ملی‌پوش درگیری فیزیکی ایجاد شد که با دخالت سایر نفرات پایان یافت. این درگیری بین یکی از ورزشکاران مدال‌آور در این مسابقات با دیگر ملی‌پوش کشورمان که در مسابقات توفیقی به دست نیاورده بود، رخ داد و منجر به خونریزی یکی از آنان از ناحیه سر شد تا فدراسیون بدنسازی در ادامه حواشی فراوان خود، با حاشیه‌ای جدید مواجه شود.

اکنون باید منتظر شفاف سازی فدراسیون درخصوص اتفاقات رخ داده در این سفر پردستاورد بود. فدراسیونی که پیش از این هم با ماجراهای قراردادن نام همسر رییس در فهرست دریافت واکسن حسابی خبرساز شده بود!