۰ نفر

مسن ترین تنیسور جهان راز طول عمر خود را فاش کرد

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 579219
مسن ترین تنیسور جهان راز طول عمر خود را فاش کرد

تنیسور ۹۷ ساله اوکراینی راز طول عمر خود را فاش کرد و از خاطرات دیدار با رافائل نادال گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  لئونید استانیسلاوسکی در سال ۱۹۲۴ در خارکف به دنیا آمد. او در صنعت هوایی کار کرد. علاقه کلیدی استانیسلاوسکی دور از کار همیشه تنیس بوده است و او اکنون در ۹۷ سالگی مسن ترین بازیکن حرفه ای تنیس در جهان است.

به گزارش استار، او در ابتدا درباره راز طول عمر خود گفت: سعی می کنم درست غذا بخورم و زیاد غذا نخورم. من پرخوری نمی کنم. من سعی می کنم با آرامش، متواضعانه و بدون استرس زندگی کنم. سعی می کنم اجتماعی باشم. من با مردم بحث نمی کنم. من سبک زندگی ورزشی دارم. هر روز به تمرینات بدنی توجه می کنم. متأسفانه طبق توصیه پزشکان نمی توان روزانه ۱۰ هزار قدم پیاده روی کرد.

او در توصیه ای به جوان تر ها گفت: همیشه روی خودتان کار کنید، حتی اگر موفقیت چشمگیری در حرفه خود کسب نکرده باشید. شما همیشه باید روی خودتان کار کنید. البته تا جایی که می توانید سفر کنید، تا جایی که ممکن است کشورها را ببینید. من تا به حال به آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، موناکو نرفته ام. با وجود سن بالا، می خواهم به این کشورها سفر کنم. شما باید با عزت زندگی کنید. به هیچ چیز فکر نکنید، کمتر نگران باشید. زندگی کنید و زندگی کنید.

استانیسلاوسکی در پایان درباره دیدار با رافائل نادال گفت: نادال به نظرم بزرگترین تنیسور تاریخ است و بازی مقابل او باورنکردنی بود و خیلی لذت بخش بود. او ۲۰ گرنداسلم برده است و شخصی بسیار مهربان و متواضع است.