۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

چه کسی از لیست پرسپولیس خارج می شود؟ / خرید جدید یحیی جا را تنگ می کند

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰
کد خبر: 578541
چه کسی از لیست پرسپولیس خارج می شود؟ / خرید جدید یحیی جا را تنگ می کند

با جذب بازیکنان جدید خارجی، این احتمال وجود دارد که یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس از لیست این تیم کنار گذاشته شود.

اقتصاد آنلاین –  امیر جهانی؛ تیم پرسپولیس در شرایط فعلی یک جای خالی در فهرست بزرگسال خود دارد که قرار است با یک مهاجم خارجی پر شود. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که ممکن است یک یا دو بازیکن پرسپولیس که در فهرست بزرگسالان هستند از فهرست خارج شوند تا به جای آنها بازیکنان داخلی یا خارجی با کیفیت‌تر جذب شوند.

از همین رو شنیده شده که مهدی مهدی‌خانی مهاجم جوان پرسپولیس ممکن است یکی از این بازیکنان باشد. مهدی‌خانی از زمان پیوستن به پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیفی داشته و در چند ماه اخیر به علت مصدومیت برای پرسپولیس بازی نکرده و به همین دلیل شنیده شده که یکی از بازیکنانی که ممکن است از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شود او خواهد بود.

اگر بنا بر این باشد که یک بازیکن از فهرست کنار گذاشته شود انتخاب و اولویت مهدی‌خانی است اما اگر قرار باشد دو بازیکن کنار گذاشته شود یک نفر دیگر غیر از مهدی‌خانی در این لیست قرار خواهد گرفت که شاید نامش علی شجاعی باشد. هرچند شنیده‌ها حاکی از آن است که ممکن است به خاطر برخی مسائل مهدی خانی در پرسپولیس ماندنی شود.

گفتنی است که دو بازیکن تاجیکستانی مدنظر یحیی گل محمدی سهمیه بزرگسال محسوب نمی شوند اما سرمربی پرسپولیس قصد دارد بازیکنان بیشتری را به تیمش اضافه کند و درصورت رخداد این موضوع قطعا به جای خالی نیاز پیدا خواهد کرد.