۰ نفر

واکنش رسانه های پرتغالی به عدم دعوت از طارمی در تیم ملی

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۴۸
کد خبر: 578339
واکنش رسانه های پرتغالی به عدم دعوت از طارمی در تیم ملی

رسانه های پرتغالی به عدم دعوت از مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان توسط دراگان اسکوچیچ اعلام شد و نکته مهم این فهرست عدم دعوت از مهدی طارمی مهاجم گلزن پورتو پرتغالی به تیم ملی بود.

موضوعی که علاوه بر مورد توجه قرارگرفتن رسانه های داخلی مورد توجه رسانه های پرتغالی هم واقع شد.

در همین باره آبولا هم دلیل غیبت طارمی در فهرست تیم ملی را اختلاف او با دراگان اسکوچیچ عنوان کرد و نوشت: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران، طارمی را از فهرست تیم ملی خط زد و این موضوع نگرانی را برای هواداران ایران ایجاد کرد.

این رسانه نوشت: «طارمی به دلیل اختلاف با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران، برای بازی های مقدماتی جام جهانی، مقابل لبنان و سوریه دعوت نشده است. ماجرا به مهرماه گذشته برمی‌گردد که سرمربی تیم ملی ایران به نظم تاکتیکی بازیکنان ایرانی اشاره کرد و گفت خیلی‌ها در این زمینه ضعف دارند.

در همین باره مهدی طارمی از صحبت های این مربی چندان استقبال نکرد و در حساب رسمی خود در توییتر نظر مخالفی را مطرح کرد. وی نوشت: می‌خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکلات متفاوت است. زنده باد ایران».

در رابطه با دعوت نشدن طارمی به تیم ملی احساس نگرانی شدیدی در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است. البته این برای اولین بار نیست که طارمی نظری مخالف سرمربی کروات می دهد. اخیرا گلزنی آبی و سفیدها عنوان کرده بود که با هدایت کارلوس کی روش فضای متفاوتی برای بهتر شدن در تیم ملی وجود داشت.

در این باره رکورد پرتغال به عدم دعوت طارمی در تیم ملی واکنش نشان داد و نوشت: چهره بزرگ تیم ملی فوتبال ایران به اردوی کشورش دعوت نشد. او پیش از این در پیامی پاسخ سرمربی خود دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را داد و به همین دلیل به اردوی کشورش دعوت نشد.

مهدی طارمی چندی پیش با انتشار یک توئیت به مصاحبه اسکوچیچ پیرامون تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی واکنش نشان داده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.