۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

هفته چهارم لیگ برتر – نبرد بزرگ یحیی و امیر

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
کد خبر: 578109
هفته چهارم لیگ برتر – نبرد بزرگ یحیی و امیر

هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور امروز با انجام ۴ مسابقه به پایان می رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ با برگزاری بازی های امروز لیگ برتر که نبرد پرسپولیس و گل گهر مهمترین آن محسوب می شود، این رقابت ها حدود ۲ هفته تعطیل می شود تا بازی های تیم ملی کشورمان مقابل لبنان و سوریه برگزار شود.

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک

مس در این فصل هنوز در زمین مسابقه به پیروزی نرسیده و دو باخت و یک بازی برگزار نشده حاصل تلاش شاگردان ربیعی در سه هفته نخست بوده است این تیم هفته گذشته مقابل فولاد شکست خورد تا سرمربی تیم از عملکرد ضعیف شاگردانش در خط دفاعی انتقاد کند. اکنون مس رفسنجان به دنبال برد خانگی است. گادوین منشا مهاجم جدید تیم رفسنجان در اولین حضورش مقابل فولاد گلزنی کرد و حالا او باید مقابل خط دفاع آلومینیوم محک زده شود.

شاگردان رسول خطیبی در سه هفته اول دو تیم قهرمان لیگ برتر پرسپولیس و قهرمان جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده اند و هنوز گلی در لیگ بیست و یکم نخورده اند. اگر آلومینیوم در نتیجه گیری همین روند را ادامه بدهد یکی از تیم های شگفتی آفرین این فصل خواهد بود.

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان 

نساجی بعد از تساوی جنجالی مقابل گل گهر این هفته در خانه به دنبال برد است.  ساکت الهامی در سیرجان دوباره کنار خط شلوغ کاری کرد و آنقدر به داور معترض شد که موعود بنیادی فر این مربی را اخراج کرد. این هفته قرمزپوشان نساجی روی نیمکت سرمربی خود را ندارند اما تا دلتان بخواهد بازیکن با تجربه در ترکیب این تیم حضور دارد از مسعود شجاعی گرفته تا علیرضا حقیقی و... نساجی قطعا در این بازی به دنبال برد است اما تیم صنعت نفت که در سه هفته ابتدایی لیگ هیچ امتیازی نگرفته و حتی یک گل هم در لیگ برتر این فصل نزده دوست ندارد چهارمین شکست متوالی در کارنامه اش درج شود. منصوریان که تست کرونایش منفی شده و برای اولین بار روی نیمکت می نشیند، به هواداران نفت آبادان قول داده که روند نتیجه گیری تیم تغییر کند. باید دید این مربی اسبق استقلال چقدر به قولش می تواند عمل کند.

 نفت مسجدسلیمان - فولاد

دربی خوزستان هم دیدنی است. هر دو تیم آخرین بازی خود را در لیگ با برد پشت سرگذاشته اند و حالا به دنبال برد دیگری در لیگ هستند. سرمربی نفت بعد از شکست دادن پدیده طبق عادت همیشگی اش در نشست خبری از زمین و زمان گلایه کرد و گفت که اوضاع مالی و تدارکات تیمش افتضاح است. فراز کمالوند یا از تیم استعفا می دهد یا مدام از شرایط تیمی که در آن فعالیت می کند ناراضی است. البته او در نشست خبری بعد از پدیده اولتیماتوم داد که تا چهارشنبه قبل اگر وضعیت تیمش روبه راه نشود از سرمربیگری این تیم استعفا خواهد داد! با این حال به احتمال فراوان او در دیدار با فولاد خوزستان هم تیم نفت را هدایت خواهد کرد.

نفت این هفته در مسجدسلیمان بازی خواهد کرد و فولادخوزستان هم بعد از دو باخت متوالی با شکست دادن مس رفسنجان از بحران فاصله گرفته و شاگردان ویسی حالا به دنبال پیروزی در دربی خوزستان هستند. 

پرسپولیس - گل گهرسیرجان

پرسپولیس قهرمان پنج دوره لیگ برتر در اراک هیچ نشانی از آن تیم مقتدر فصل گذشته نداشت و تیمی آشفته و کم رمق در میدان بود. سرخپوشان آنقدر بد بازی کردند که خود گل محمدی سرمربی تیم گفت حتی مساوی هم حق تیم ما نبود و باید می باختیم!  اکنون هواداران منتظر هستند تا ببینند سرمربی تیم شان در این چند روز چه تغییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد. آیا دوباره پرسپولیس به روزهای خوب برمی گردد و فوتبالی چشم نواز و زیبا ارایه می کند یا سایه ای از تیم قهرمان در میدان خواهد بود.

گل گهرسیرجان هم هفته  گذشته در خانه ۲ امتیاز حساس را مقابل نساجی از دست داد. این تیم همچنان بدون سرمربی در میدان حاضر خواهد شد و امیر قلعه نویی هنوز محرومیت انضباطی دارد. گل گهری ها البته با دستورات تاکتیکی قلعه نویی در میدان حاضر می شوند و زیر نظر او تمرینات خود را پی می گیرند و اکنون باید دید قلعه نویی از روی سکو می تواند پرسپولیس را متوقف کند یا نه.