۰ نفر

در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتسال؛

شکست خانگی سپاهان مقابل چیپس کامل مشهد

۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۶
کد خبر: 577948
شکست خانگی سپاهان مقابل چیپس کامل مشهد

در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز سپاهان در خانه مقابل چیپس کامل مشهد تن به شکست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روز دوم رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور امروز(جمعه ۱۴ آبان ماه) از ساعت ۱۶ با انجام دو دیدار پیگیری شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آبفا اصفهان میزبان تیم چیپس کامل مشهد بود که در نهایت با نتیجه ۳-۴ شکست خورد.

اسامی تیم فولاد مبارکه سپاهان:

محمد زارعی، محمد بیاتی، محمد احمدی، بابک نصیری، مراد ناظری، مجتبی حسن نژاد، میلاد چراغی، محمد علی میرزایی، فیروز فخری، رضا آبگون، فرشاد شارقی و امیر خون جهان.

سرمربی: علیرضا افضل

اسامی تیم چیپس کامل مشهد:

حامد سنائی، جواد اکبرزاده، ناصر حاحی، امیر رخشانی، محمد عیدی، سید جواد رضوانی، حمیدرضا مرادیان، محمد معظم، علی اصغر سوبدایی، محمد پیکان، مسعود امیدوار و سینا هادیان.

سرمربی: محسن جنگی

سپاهان رده هشتمی که برای بهبود جایگاه خود به هر ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت سعی کرد با در اختیار گرفتن بازی بتواند به برتری برسد، مراد ناظری زننده گل اول این بازی برای سپاهانی ها بود.

در ادامه علی اصغر سوبدایی از چیپس کامل مشهد کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی نیمه نخست محمد پیکان دومین گل مهمان مشهدی سپاهان را وارد دروازه آنها کرد تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود چیپس کامل مشهد به پایان برسد.

نیمه دوم سپاهان با تغییر سیستم و فشار حملات بر روی دروازه میهمان مشهدی خود توسط میلاد چراغی و محمد بیاتی به گل رسید و سینا هادیان نیز برای چیپس کامل گل زد تا دو تیم در عدد ۳ به تساوی برسند.

حمیدرضا مرادیان با زدن گل چهارم، سپاهان را از گرفتن حداقل امتیاز این دیدار محروم کرد به برتری ۴ بر ۳ رسید.