۰ نفر

کلانتری: استقلال ضعف دفاعی خود را برطرف کند

۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵
کد خبر: 577947
کلانتری: استقلال ضعف دفاعی خود را برطرف کند

سرمربی فجرسپاسی می‌گوید استقلال باید ضعف دفاعی خود را برطرف کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در روزی که حق‌مان باخت نبود، خداوند این امتیاز را با تلاش بازیکنان به ما داد. من گفتم فجرسپاسی تیمی نیست که بخواهد به تیمی باج بدهد. استقلال تیم پرافختاری است و ما استقبال مردم شیراز را از تیم استقلال دیدیم. وقتی تیمی مثل فجر می‌آید استقلال را متوقف می‌کند، نشان می‌دهد که فجر چیزی کم از تیم‌های بزرگ ندارد. تنش‌های در بازی وجود داشت. این تنش‌ها باعث شد به ما فشار بیاید و اعتراضاتی داشته باشیم. اگر روی صحنه‌هایی که ما اعتراض داشتیم و اشتباه کرده‌ایم من از کادر داوری عذرخواهی می‌کنم. به نظر من یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد و باید کارشناسان، نظر خود را اعلام کنند و از داوری جانب‌داری نکنند. ما هم حق خود را می‌خواهیم.

او ادامه داد: از نیمه دوم، تمام صحنه‌های مشکوک به نفع تیم رقیب گرفته می‌شد. ما بازی امروز را دیدیم. استقلال چه فشاری روی ما داشت؟ هر موقعیتی که استقلال داشت، چند دقیقه بعد، جواب آن موقعیت را دادیم. در این بازی توقع از استقلال بیش‌تر شد چون انتظار می‌رفت در این بازی پیروز باشد اما خدا را شاکرم که توانستیم یک امتیاز به دست آوریم.

او درباره تعطیلات لیگ برتر و بازگشت بازیکنان مصدوم تیمش گفت‌: امیدوارم بازیکنان مصدوم ما به تیم برگردند و امیدوارم تیم کامل‌تری داشته باشیم.

کلانتری درباره شرایط زمین ورزشگاه حافظیه شیراز  گفت: ما دیگر راهی نداریم. این همه تلاش شده است تا این زمین بتواند شرایط خود را به دست بیاورد. نمی‌دانم شرایط زمین ورزشگاه پارس چه زمانی قابل بهره‌برداری خواهد بود اما فعلا باید با این شرایط کنار بیاییم.

سرمربی فجرسپاسی در واکنش به صحبت‌های فرهاد مجیدی مبنی بر این که تیم فجر موقعیت گل آنچنانی نداشت‌، خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال به ما بگوید چند موقعیت روی دروازه تیم ما داشتند؟ به نظر من بازی نزدیکی شاهد بودیم. اگر می‌گویند نمی‌دانند مدافع ما چطور گل زده است، بروند فیلم بازی را نگاه کنند تا متوجه شوند. این بازیکن روی سر مدافعان بلندقامت استقلال گل تساوی را به ثمر رساند و استقلال باید ضعف دفاعی خود را برطرف کند. 

او درباره استقبال مردم شیراز از تیم استقلال گفت: تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان هواداران زیادی دارند. ما بعد از ۸ سال و پس از گذراندن سختی‌های زیادی به لیگ برتر رسیدیم. این که از استقلال استقبال می‌شود مشکلی ندارد. من این نتیجه را به هواداران واقعی خود تقدیم می‌کنم. حدود ۳۰۰ نفر روبه‌روی هتل ما در این بازی حضور داشتند. من از استقبال مردم شیراز از استقلالی‌ها ناراحت نیستم اما باید استقبال از تیم ما ۳ برابر بیش‌تر از تیم‌های دیگر باشد. من این روز را می‌دیدیم که تیم‌های مثل استقلال و پرسپولیس به این شهر می‌آیند و استقبال شدیدی از آن‌ها می‌شود. با این وجود اگر ورود استادیوم‌ها آزاد بود، الان در ورزشگاه بیش‌تر تماشاگران، طرفدار تیم رقیب بودند. ما باید طرز تفکر خود را عوض کنیم. ما استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها را دوست داریم اما از همشهری‌های خود توقع بیش‌تری داریم. خدا را شکر که همه اعضای مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت فجر انجام می‌دهند.

کلانتری درباره اعتراض فرهاد مجیدی به حضور برخی تماشاگران در استادیوم حافظیه شیراز گفت: ما داریم کار خود را انجام می‌دهیم. به نظر من تعدادی تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، بیش‌تر استقلالی بودند.