۰ نفر

فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای؛

ایران مقابل روسیه شکست خورد و حریف سنگال شد

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۵۲
کد خبر: 577778
ایران مقابل روسیه شکست خورد و حریف سنگال شد

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه رفت که نتیجه آن برای ایران با شکست همراه بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی امارات به سر می‌برد، از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه، قهرمان جهان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

شاگردان عباس هاشم‌پور که پیش از این مسابقه با برتری 8 بر 6 مقابل پاراگوئه و برتری 6 بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، با قرار گرفتن در رده دوم گروه، فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت که صدرنشین گروه A شد. روسیه نیز به عنوان تیم نخست گروه B به مصاف پرتغال می‌رود.

در دیگر دیدار گروه B پاراگوئه با نتیجه 6 بر 4 مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان تیم سوم لقب گرفت و ژاپن در رده چهارم ایستاد. به این ترتیب پاراگوئه در مسابقه پلی‌آف تعیین رتبه پنجم تا هشتم به مصاف اسپانیایی خواهد رفت که در گروه A قعرنشین شد و ژاپن نیز در همین مرحله به مصاف امارات رده سومی و میزبان رقابت‌ها می‌رود.

دیدارهای پلی‌آف فردا (جمعه) ساعت 15:30 و 16:45 برگزار می‌شود و دو دیدار نیمه نهایی نیز ساعت 18:15 و 19:30 برگزار خواهد شد. روز شنبه نیز دیدارهای تعیین رتبه پنجم تا هشتم، رده‌بندی و فینال مسابقات برگزار می‌شود.