۰ نفر

فیروز کریمی: کم تجربه بودن تنها مشکل پیکان است

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۷
کد خبر: 577756
فیروز کریمی: کم تجربه بودن تنها مشکل پیکان است

سرمربی تراکتور می‌گوید دو بازیکن اصلی‌اش را مقابل پیکان در اختیار ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه تراکتور، فیروز کریمی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری قبل بازی با پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به لغو شدن بازی قبلی پیکان، تیم حریف با استراحت بیشتری نسبت به ما بازی خواهد کرد. شاهین ثاقبی و محمد عباس‌زاده در همین بازی بیشتری که نسبت به حریف انجام دادیم، مصدوم شدند.

او افزود: پیکان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوب و باکیفیتی در تمامی پست‌ها دارد. تنها مشکل آنان، کم تجربه بودن است. ما با تمام قوا به دیدار پیکان می‌رویم، امیدوارم بازی جذاب و تماشاگر پسندی باشد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: ما با همین بازیکنان، تیمی می‌سازیم که همه از فوتبال آن لذت ببرند. بازیکن‌های خوبی گرفته‌ایم، شاید بازیکنان جذب شده از نظر نام‌ و نشان در حد بازیکنان قبلی نباشند، ولی بازیکنان جوان و آینده‌داری هستند.

کریمی با بیان اینکه بدن‌ دروازه‌بانشان در بازی با استقلال زمین نخورد، توضیح داد: ما در بازی فردا نیز بی‌گدار به آب نخواهیم زد. حمله می‌کنیم ولی به صورت منطقی. نفرات خط دفاعی تیم‌مان هم طی بازی‌های گذشته مشخص شده و تغییری نخواهد کرد. سعی ما برای اضافه کردن هادی محمدی به جمع خط دفاعی تیم در هفته‌های بعدی است.

او ادامه داد: شاهین ثاقبی و محمد عباس‌زاده را برای بازی با پیکان در اختیار نداریم، یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزیی دارند.