۰ نفر

میثاقیان: خودم عنایتی را به فوتبال آوردم

۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبر: 577654
میثاقیان: خودم عنایتی را به فوتبال آوردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: پدیده تیم جوان و خوبی است اما خراسانی‌ها کمک کنند تا بار دیگر پا بگیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از بازی با هوادار در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: این تیم تغییراتی زیادی داشته و خیلی از مهره هایش را از دست داده است اما پس از باز شدن پنجره می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم. بچه‌های ما می‌توانند به هماهنگی برسند و می‌توانیم برای دیدارهای آینده به وضعیت بهتری برسیم.

وی افزود: پدیده برای بهتر شدن زمان می‌خواهد، اما به نظر من تیم خوبی می‌شویم و روزهای خوبی را پیش رو داریم. هوادار هم تیم خیلی خوبی است، خودم در دسته اول بوده‌ام و می‌دانم تیم بالا آورن از لیگ یک خیلی سخت است. عنایتی و دوستانش  با صعود هوادار به لیگ برتر کار بزرگی انجام دادند. باز هم می‌گویم صعود از لیگ یک به لیگ برتر خیلی سخت است، زیرا ۶-۵ تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آوردم. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: هوادار تیم خوبی است و به دیدارهایی که در آن شکست خورده نگاه نمی‌کنیم. بازی سختی پیش رو داریم.

میثاقیان در خصوص شناخت خود از شرایط فنی تیم هوادار و اینکه هر دو تیم به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ برتر هستند، توضیح داد: این بازی خیلی مهم است. تیم ما یک مسابقه را باخت و در یک مسابقه هم به زمین نرفت. از دیدار اولمان هم یک امتیاز کسب کردیم. اطمینان دارم دیدار با هوادار خیلی سخت خواهد شد، زیرا حریف تیم خوب و جوانی است و مربیان جوانی هم دارد. البته پدیده هم با اضافه شدن نفرات جدید یکدست شده است و تیم خیلی خوبی در اختیار داریم. 

وی ادامه داد: اطمینان دارم فردا دیدار خیلی خوبی می‌شود و امیدوارم تیم ما در این مسابقه نتیجه بگیرد. تیم ما مالکیت شخصی دارد و من هم در این گونه تیم‌ها زیاد کار کرده‌ام و می‌دانم وضعیت برای این گونه تیم‌ها خیلی سخت است. مالکیت در تیم‌های شخصی هزینه‌بر است. از حمیداوی به خاطر ماندن پای پدیده تشکر می‌کنم، زیرا فوتبال مشهد اکنون در اختیار پدیده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: من ابومسلمی هستم، زمانی مشهد تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام را داشت، اکنون تیم پیام به لیگ دسته دو آمده اما ابومسلم دیگر وجود ندارد. الان هم دوست داریم پدیده پا بگیرد و مانند زمانی که به لیگ قهرمانان آسیا رفت، به همان شرایط برسد. البته این کار زمان‌بر است، هر چند نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم و اطمینان دارم فوتبال خراسان کمک می‌کند بار دیگر پدیده پا بگیرد. 

میثاقیان در پاسخ به سوال در مورد اینکه دیدار پدیده و هوادار جدال دو مربی ابومسلمی فوتبال ایران است، توضیح داد: عنایتی را خودم به فوتبال آوردم. وی سال ۷۸ در تیمی به نام مشهددوان بازی می‌کرد، اما خودم رضا را به ابومسلم آوردم و از همان موقع تبدیل به عنایتی الان شد که یکی از بهترین مهاجمان ایران بود. 

وی در خصوص اینکه در نبرد بین استاد و شاگردان کدام مربی برنده خواهد شد، گفت:‌ ان‌شاءالله ما می‌بریم. البته هر تیمی بدود و بجنگد برنده خواهد شد. این قاعده فوتبال است.