۰ نفر

اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر مشخص شدند

۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۵۳
کد خبر: 577514
اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر مشخص شدند

اعضای کارگروه تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم،  در جلسه امروز (چهارشنبه) مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با شهاب‌الدین عزیز‌ی خادم رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد یک کارگروه تحت عنوان کارگروه چابک‌سازی تبلیغات محیطی تشکیل شود.

بر همین اساس اعضای کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرآیند برون سازمانی سازمان لیگ که پیش از این معرفی شده‌ بودند به همراه سه فرد جدید کارگروه تبلیغات محیطی را تشکیل می‌دهند.

بهرام رضاییان، مهرداد سراجی، غلامرضا رفیعی، حسین آل اسحاق، محمدرضا براتی، صادق رئیسی‌کیا که پیش‌تر از سوی رئیس فدراسیون به عنوان اعضای کارگروه تخصصی انتخاب شده بودند به همراه مجید صدری (سرپرست باشگاه پرسپولیس)، مصطفی آجورلو (مدیرعامل استقلال) و سعید عباسی (رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال) که به تازگی انتخاب شده‌اند، به عنوان اعضای کارگروه تبلیغات محیطی این موضوع را بررسی خواهند کرد. گرشاسبی نیز از ابتدا عضو گروه امکان سنجی حقوق، اجرایی و تعیین فرآیند برون سازمانی سازمان لیگ بود که گفته می‌شود استعفا کرده است.

چند باشگاه از جمله استقلال خواهان در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود هستند. امروز جلسه‌ای در این باره با حضور نمایندگان باشگاه‌ها‌، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار و در نهایت مقرر شد این موضوع مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.