۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

استراتژی جدید در جلسه تبلیغات محیطی / نسبت فدراسیون نشین‌ ها خیلی بیشتر است!

۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبر: 577300
استراتژی جدید در جلسه تبلیغات محیطی / نسبت فدراسیون نشین‌ ها خیلی بیشتر است!

جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برای رسیدگی به موضوع تبلیغات محیطی به شیوه‌ای جالب برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این نشست که از ساعت ۱۰ صبح در هتل آکادمی فوتبال و به منظور رسیدگی به موضوع تبلیغات محیطی و درآمد‌های آن برای باشگاه‌ها برگزار شده، با دستور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کارکنان واحد حراست در چند مرحله مانع از ورود همراهان و مدیران باشگاه‌ها به جز شخص مدیرعامل هر باشگاه شدند.

گفته می‌شود بر اساس توصیه یکی از مسئولان سازمان لیگ که در موضوع تبلیغات محیطی در هفته‌های گذشته فعال بوده این نشست با حضور حداقلی باشگاه‌ها و در مقابل حداکثری سازمان لیگ و فدراسیون برگزار می‌شود.

در حالی که از جانب باشگاه‌ها تنها مدیران عامل اجازه ورود پیدا کردند در سوی مقابل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با حضور اعضای هیات رئیسه، مدیران روابط عمومی، بازرگانی، تبلیغات و سایر عوامل در این جلسه حاضر هستند!

این استراتژی احتمالا از آن جهت اتخاذ شده که مدیران عامل باشگاه‌ها بدون حضور مشاور و‌ معاونان، به نوعی در حصار مسئولین مربوطه قرار بگیرند و باید دید خروجی آن به کجا خواهد رسید.