۰ نفر

ویسی: تفکرات مربی قبلی قابل احترام است

۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۶
کد خبر: 576838
ویسی: تفکرات مربی قبلی قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دوست ندارم شریک تیم بد باشم دوست دارم شریک خوب تیم باشم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پیش بینی می کردیم. دو بازی قبل را زشت از دست دادیم. از نظر روحی روانی خیلی کار داشتیم اما بچه ها کمک کردند و تیم برگشت. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالیم که سه امتیاز سخت را گرفتیم و به جدول برگردیم.

وی افزود: توانستیم به استرس غلبه کنیم و مقابل یک تیم گردن کلفت به برد برسیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. ما باخت‌هایمان رادادیم و باید با تمام وجود برای بازی های باقی مانده نیم فصل اول بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد وضعیت ایوب والی عنوان کرد: او بعد از مصدومیتش خوب تمرین کرد و برگشت می‌خواست با بچه‌ها ارتباط خوبی داشته باشد. مهاجمان حریف پشت دفاع ما بازی می‌کردند به همین خاطر به کسی احتیاج داشتیم که دفاع را خوب جمع و با بازیکنان صحبت کند. این بازیکن ایوب والی بود و به ما کمک شایانی کرد.

ویسی در مورد تغییرات فولاد در این بازی گفت: تیمی که دو باخت می‌دهد خوب نیست در بازی سوم با همان ترکیب به زمین برود. نیاز به تغییرات داشتیم. الجبوری امروز اولین گلش را زد. ساسان می‌توانست گل بزند، فوتبالیست گاهی اشتباه می‌کند و گاهی کار شاخی انجام می‌دهد. مهم نبود چه کسی بازی می‌کند همه بازیکنان برای برد هم قسم شده بودند با این ترکیب می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در خصوص غیبت پاتوسی اظهار داشت: پاتوسی در بازی قبلی مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نکرد. 

سرمربی فولاد در مورد شرایط این تیم گفت: پنجره ما بسته بود و من می‌گفتم شرایط خوب است. پنجره که باز شد توانستیم بازیکن بگیریم. نوع تفکرات مربی قبلی فرق داشت و قابل احترام است. نوع بازی ما با سال های گذشته فرق دارد و زمان می‌برد. امیدوارم بچه‌ها زودتر با تفکرات‌ من آشنا شوند. این مردم، این ورزشگاه و این امکانات نیاز دارد که تیم خوبی داشته باشیم. دوست ندارم شریک تیم بد باشم دوست دارم شریک خوب تیم باشم. به مردم خوزستان بدهکاریم امیدوارم روز به روز آنها را خوشحال‌تر کنیم.

ویسی در مورد اینکه چرا فولاد در 20 دقیقه پایانی عقب‌نشینی کرد، گفت: آنها از توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی استفاده کردند با این حال نتیجه نگرفتند تمام برنامه ما این بود که به پشت دفاع ما  نرسند. ما توان پرس نداشتیم اما با همین شرایط که زیر فشار بودیم می‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم که نشد.