۰ نفر

ربیعی: بدترین اتفاق گریبان مس رفسنجان را گرفت

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۴۰
کد خبر: 576831
ربیعی: بدترین اتفاق گریبان مس رفسنجان را گرفت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پیروزی فولاد را تبریک می گویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به تیم فولاد خسته نباشید و بردش را تبریک می گویم. در رابطه با بازی هم با توجه به شناختی که از شرایط فولاد داشتیم هدف گزاری ما این بود در 15-20 دقیقه اول بازی را در اختیار خود درآوریم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: در پنج دقیقه اول اینگونه نبود اما پس از آن لحظه توانستیم مدار نظمی که مدنظرمان بود با پاس‌های متوالی تحت کنترل درآوریم. 

وی افزود: در این نوع مسابقات گل اول خیلی مهم است زیرا بازی را کنترلی جلو می‌برید و می‌خوااهید از هیجان تیم حریف جلوگیری کنید. متأسفانه در گل اول اشتباه بدی داشتیم که این هم طبیعی است زیرا مجید نصیری با وجود اینکه بازیکن بسیار خوبی است جوان است و من پای اشتباهات بازیکنان جوان می‌ایستم. 

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از یک بر صفر شدن نتیجه شرایط تغییر کرد و مجبور بودیم مسابقه را به تساوی بکشانیم. در نیمه اول جلوتر بازی کردیم و موقعیت خیلی خطرناکی را روی ضدحمله و اشتباه خط عقب خود به حریف دادیم. در نیمه دوم سیستم را تغییر دادیم اما در شرایطی که مسابقه جا نیفتاده بود روی یک اشتباه گل دوم را هم خوردیم. 

ربیعی اضافه کرد: بدترین اتفاقاتی که می‌توانست در یک بازی رخ دهد در این بازی گریبان مس رفسنجان را گرفت. بعد از آن دایره فشار را بیشتر کردیم و به گل رسیدیم می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما در انتهای بازی بچه‌های ما هیجان‌زده بازی کردند در شرایطی که این موضوع در برنامه من نبود و احتیاج به حوصله و تمرکز بیشتر داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مقطعی مقابل فولاد خوزستان در رفسجان بازی کردیم که نیاز مبرمی به برد داشتیم. آن بازی را هم برنده شدیم. امروز هم فولاد به پیروزی احتیاج داشت و روی بهتر مسابقه برای آنها چرخید. نمی‌توانم از ضعف و اشتباهات خط دفاعی‌مان غافل شوم خیلی روز بدی داشتند و قطعاً با این مسئله با جدیت برخورد می‌کنم. در جهت ترمیم اشتباه می‌رویم. باز هم به تیم فولاد تبریک می‌گویم.