۰ نفر

خطیبی: پرسپولیسی‌ها هم برتری آلومینیوم را قبول دارند

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۲۳
کد خبر: 576780
خطیبی: پرسپولیسی‌ها هم برتری آلومینیوم را قبول دارند

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم در دیدار با پرسپولیس بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی به نمایش گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک بعد از برتری یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس و صعود به رتبه سوم جدول لیگ برتر فوتبال گفت: به بازیکنانم و این مجموعه تبریک می‌گویم. ما یکدلی، صفا و صمیمیت داشتیم و بازیکنان برای هم تلاش می‌کنند. یک تبریک هم به مردم و هواداران اراکی می‌گویم که ما را همه جوره حمایت می‌کنند.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: کسانی که بازی را دیدند، به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. با احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم، هواداران پرسپولیس هم نمره قبولی را به تیم ما می‌دهند. گفته بودم که از نظر فوتبالی بازی خود را به نمایش می‌گذاریم. خدا را شکر که هواداران، فوتبال تماشاگر پسندی را شاهد بودند و از این بابت خیلی راضی هستم. همچنین بازی ما با برد همراه بود. از شکل دفاعی تیمم راضی هستم. فکر می‌کنم تنها تیمی هستیم که از نظر شکل دفاعی تا این حد نمونه بودیم و به جرات می‌توانم بگویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر داریم. از بازیکنانم به خاطر انجام دادن برنامه‌های تاکتیکی راضی هستم و از این بابت خیلی خوشحالم. می‌توانستیم بازی را با تعداد گل بیشتری ببریم. خدا را شکر می‌کنیم که روند بردهای هفته‌های قبل را ادامه دادیم.

وی به آنالیز پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در بحث کارهای تاکتیکی، نقاط قوت پرسپولیس را خنثی کردیم و اجازه بازی‌سازی و موقعیت سازی ندادیم و در کنار آن خلق موقعیت کردیم که فکر می‌کنم فوق‌العاده بود و یکی از بازی‌های خوب آلومینیم را در یک سال اخیر شاهد بودیم. خوشحالم که تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده و با کمک هواداران این روند را ادامه دهیم. از هیات مدیره باشگاه هم تشکر می‌کنم که پشتیبان تیم هستند.

خطیبی درباره حضور تیمش در جمع صدرنشین‌های لیگ خاطرنشان کرد: انتظارها را بالا نبریم. ما تا این هفته دو برد داشتیم اما ایرادهایی داریم. تیمی‌ که به دنبال سهمیه آسیاست باید ایرادها را برطرف کند. سعی می‌کنیم ایرادهایمان را برطرف کنیم. خواهشم این است که انتظارها را بالا نبریم. دیروز هم گفتم که یک تیم آسیایی باید ساختار قدرتمندی داشته باشد.

وی در واکنش به اینکه تیمش با وجود زدن گل برتری، اتلاف وقت نکرد و همچنان میل به حمله داشت گفت: خودتان دیدید که ما فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. تعویض‌های ما تهاجمی بود و دوست داشتیم حمله کنیم. در ذهنم به اتلاف وقت و این مسائل فکر نمی‌کنم. دوست دارم اگر تیمم شکست هم خورد، فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

سرمربی آلومینیوم گفت: نقاط قوت پرسپولیس را آنالیز کردیم. تا فردا برای این بازی خوشحالیم و بعد از تمرین ریکاوری راهی بازی بعد می‌شویم و وقتی برای خوشحالی نداریم. هنوز هیچ کاری نکردیم و در هفته سوم هستیم و خیلی کار داریم. نباید به فکر این دو برد باشیم. بازیکنان ما نباید غرور داشته باشند.