۰ نفر

معاون وزیر ورزش خبر داد؛

واریز بیش از ۸۰میلیارد تومان پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 576774
واریز بیش از ۸۰میلیارد تومان پاداش مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از واریز بیش از ۸۰میلیارد تومان پاداش به حساب مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو و عوامل اجرایی این دو تورنمنت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش با اعلام این خبر گفت: پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو و عوامل اجرایی این بازی‌ها امروز (دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه) از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تامین و به حساب آنان واریز شد.

وی در ادامه میزان مبلغ اعتبارات پاداش مدال آوران المپیک و پارالمپیک و عوامل اجرایی را بیش از ۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

وزارت ورزش طی سال‌های اخیر و بعد از هر دوره بازی‌های المپیک و پارالمپیک طی مراسمی ویژه از ورزشکاران و مدال‌آوران تجلیل می‌کند. وزارت ورزش هفته گذشته با حضور آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری، این مراسم را برای مدال‌آوران سی و دومین دوره بازی‌های المپیک و شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک که به ترتیب اول تا هفدهم مرداد و دوم تا چهاردهم شهریورماه در توکیو انجام شد، برگزار کرد.

در جریان بازی‌های المپیک کاروان ایران صاحب ۷ مدال شامل ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد. کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو در مجموع صاحب ۲۴ مدال شامل ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز شد.