۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

هفته سوم لیگ برتر - داستان شوم پرسپولیس و اراک

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱
کد خبر: 576684
هفته سوم لیگ برتر - داستان شوم پرسپولیس و اراک

هفته سوم لیگ برتر امروز با برگزاری ۳ مسابقه در شهر‌های اراک، اهواز و سیرجان به پایان می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ سه بازی دیگر از هفته سوم لیگ برتر امروز دوشنبه برگزار می شود. آخرین بازی هفته سوم هم معوق شد و پیکان به دلیل حضور سه بازیکنش در تیم امید ایران مقابل ذوب اهن فعلا بازی نمی‌کند. 

نگاهی به سه مسابقه امروز خواهیم داشت که اولی ساعت ۱۶:۰۰ و دوتای دیگر ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می‌شوند. 

آلومینیوم اراک  -پرسپولیس؛ فرار از خاطره تلخ فصل قبل

پرسپولیس خاطره خوشی از اراک ندارد و فصل گذشته هم در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد. اکنون دوباره رسول خطیبی به تیم آلومینیوم برگشته و بازهم باید مقابل پرسپولیس صف آرایی کند. پرسپولیسی که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و چند ملی پوش خود را از دست داده برای اینکه از جمع مدعیان این فصل عقب نماند نیاز به سه امتیاز بازی دارد. البته هراس حذف زودهنگام از آسیا به دلیل نگرفتن مجوز حرفه‌ای که حل هم شد شاید باعث شده تا ساعت‌های پراسترسی در این باشگاه سپری شود. در تیم پرسپولیس مهدی عبدی یک گلزن شش دانگ نشان داده است و می‌خواهد در زادگاه امیرکبیر بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ بکشد. البته آلومینیوم هنوز شکست نخورده و با 4 امتیاز شرایط مطلوبی در جدول لیگ دارد. البته رسول خطیبی با تراکتور در سوپرجام فصل گذشته مقابل پرسپولیس هم شکست خورد و جام را به سرخپوشان تهرانی تقدیم کرد.

فولاد خوزستان - مس رفسنجان؛ شاگردان عبداله به خودشان می‌آیند؟

فولاد لیگ برتر را با دو شکست آغاز کرده و بعد از هر مسابقه عبدالله ویسی از هواداران تیمش عذرخواهی کرده است. قهرمان فصل گذشته جام حذفی حالا در شرایط سختی است و باید بتواند مس رفسنجان را شکست بدهد تا وارد بحران نشود. مس رفسنجان فقط یک بازی انجام داده و شکست خورده و در دیگر مسابقه تیم پدیده در رفسنجان به میدان نیامد. حالا مدیران این باشگاه می‌گویند که منتظر رای پیروزی 3 بر صفر مقابل پدیده هستند. قرمزپوشان اهوازی اگر می‌خواهند دوباره خجالت‌زده هواداران‌شان نشوند باید روند امتیازگیری و پیروزی خود را از این هفته شروع کنند چراکه گفته می‌شود باشگاه اولتیماتومی به کادرفنی داده است. در این بازی هر دو تیم به دنبال برد هستند.

گل‌گهرسیرجان - نساجی مازندران؛ سیرجانی‌ها مدعی می‌شوند؟

گل‌گهر تیمی که در غیاب امیر قلعه‌نویی سرمربی محرومش 6 امتیازی شده و در رده دوم جدول ایستاده در این هفته به دنبال سومین برد فصل است. نساجی هفته گذشته با وجود بازی خوب مقابل پرسپولیس شکست خورد و ساکت الهامی می‌داند در سیرجان کار دشواری دارد. بخصوص اینکه گل‌گهر حالا خود را آماده کرده تا اگر مجوز استقلال و‌ پرسپولیس دوباره به مشکل خورد، در لیگ قهرمانان آسیا به جای سرخابی‌های حذف شده قرار بگیرد! نساجی اگر واقعا می‌خواهد نشان بدهد که نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده‌ای داشته و نمی‌ خواهد مثل فصل قبل فقط برای بقا بجنگد باید مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر بازنده نشود.