۰ نفر

آجرلو: روزی که من آمدم گفتند برای کسب مجوز ۴روز زمان هست

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۸:۵۰
کد خبر: 576523
آجرلو: روزی که من آمدم گفتند برای کسب مجوز ۴روز زمان هست

مدیرعامل باشگاه استقلال برای اولین بار از زمان حضور در این باشگاه به صحبت در این باره پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مصطفی آجرلو درست در بحبوحه‌ حذف استقلال از آسیا در گفت و گوی ویژه خبری شرکت و اعلام کرد که استقلال از آسیا حذف نمی‌شود.

 در زیر گزیده‌ای مهم از این صحبت‌‌ها را می‌خوانید:

ابتدا باید توضیح دهم معیارهای AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای پنج مورد است. مثلا مدارک پزشکی بازیکنان پایه و بزرگسالان - برنامه‌های آموزشی پایه و بزرگسالان، زیر ساخت‌ها مثل استادیوم، مدارک مربوط به مسایٔل مالی مدیریتی، معیار حقوقی بحث بعدی است که شامل اساسنامه، چارت تشکیلاتی و... است و معیار پنجم صورت‌های مالی و ... است.

این پنج معیار حدود ۶۰۰ صفحه فرم دارد. زمانی که باید کار آغاز می‌شد، از اوایل خرداد امسال تا پایان ۱۰ مهر سال جاری بود. 

مایل نیستم درباره گذشته صحبت کنم. من از سوم مهر آمدم و چند روزی فرصت داشتیم. تلاش شبانه روزی کردیم و فرم‌ها را پر کردیم. 

به نظرم می‌رسد که ما باید جنبه امیدبخش به فوتبال کشور را در نظر داشته باشیم. اگر قرار باشد که با اخبار و فضای مجازی و ... که البته خوب هستند، بخواهیم به مردم شوک بدهیم، درست نیست. بعضی از هواداران همانطور که آقای صدری گفت، راهی بیمارستان شدند و نگران بودند.

نباید فرآیند ۴۰ ساله را بگوییم امروز شما به تنهایی باید جواب دهید. می‌خواهید مشکل را تمام کنید؟ دست به دست هم بدهیم. نمی‌شود همه فوتبال را از صدری، زنوزی و ... بخواهیم. این یک همیت ملی می‌خواهد.

من واقعا نمی‌خواستم مصاحبه کنم. می‌خواستم چهارتا کار انجام دهم و بعد در محضر مردم حاضر شوم و بگویم مردم عزیز، ولی نعمتان ما، من این کارها را کردم. من احساس کردم که امروز هواداران استقلال نگران هستند و به همین دلیل عهدی که با خودم بسته بودم را شکستم و آمدم صحبت کنم.

به هواداران عزیز عرض کنم که روزی که من آمدم، به من گفتند چهار پنج روز بیشتر فرصت نداریم. گفتم چه کار کنیم؟ یک تیم آوردم که شبانه‌روز کار کردند.

از روزی که آمدم یکبار سر تمرین نرفتم چون تیم را به آقای مجیدی سپرده‌ام. بهترین انتخابم هم بود. اگر یک ساله بود قراردادش، سه ساله با او بستم. اگر عدد قراردادش کم بود، سه برابر کردم. من فرهاد مجیدی را که فرد ممتازی است و هواداران هم او را می‌خواهند را مستقر کردم و گفتم کار فنی بکن و کار اقتصادی هم با من. 

ما قراردادی سال گذشته داشتیم و به ما گفته بودند شما ۸۰ میلیارد می‌ارزید. ما گفتیم می‌توانیم با پرسپولیس از فرصت‌های موجود نه اسپانسر مشترک، هزار میلیارد در بیاوریم. می‌توانیم اینگونه استادیوم بسازیم. 

من از آقای جبلی ریٔیس صدا و سیما می‌خواهم که اجازه دهند ما از فرصت‌های محتوایی‌مان پول تولید کنیم. چرا نباید از فرصت‌های محتوایی فوتبالی ایران در صدا و سیما استفاده کنیم؟