۰ نفر

فدراسیون فوتبال لبنان امیدوار به تغییر نظرAFC و فیفا

۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبر: 575903
فدراسیون فوتبال لبنان امیدوار به تغییر نظرAFC و فیفا

فدراسیون فوتبال لبنان امیدوار است که نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره حضور تماشاگران در دیدار برابر ایران و امارات تغییر کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال لبنان در بازی پایانی خود در دور رفت مرحله گروهی انتخابی جام جهانی پنج شنبه هفته آینده به مصاف ایران خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه صیدا و به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد. لبنانی ها امید زیادی دارند تا موافقت فیفا را برای حضور هواداران در این بازی جلب کنند.

به گزارش Ibci، هشام حیدر رییس فدراسیون فوتبال لبنان گفت: هم فیفا و هم AFC در ابتدا اصرار داشتند که بازی در زمین بی طرف برگزار شود اما توانستیم آنها را متقاعد کنیم که می توانیم میزبان بازی های خانگی خود باشیم و خوشبختانه توانستیم میزبانی را بگیریم و دو دیدار بعدی برابر ایران و امارات به میزبانی ما برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نظر AFC و فیفا این است که بازی برابر ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما دولت ما تضمین داده که می تواند امنیت هواداران را تامین کند. منتظر موافقت AFC و فیفا هستیم و امیدواریم که این دو بازی با حضور هواداران برگزار شود.

تیم ملی فوتبال لبنان فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته در ۴ بازی قبلی خود ۵ امتیاز کسب کند تا در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.