۰ نفر

کلانتری: بازی‌ های نفت آبادان و فجرسپاسی همیشه دیدنی بوده است

۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۵۶
کد خبر: 575803
کلانتری: بازی‌ های نفت آبادان و فجرسپاسی همیشه دیدنی بوده است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: بازی های نفت آبادان و فجر شهیدسپاسی همیشه جز بازی های دیدنی و مثال زدنی بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی کلانتری در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان، اظهارکرد: خوشحال هستم که در خوزستان و در شهر مقدس آبادان، شهر مقاومت و حماسه حضور دارم. شهر آبادان با نام تیم ما، شهید سپاسی عجین شده است. ایشان هم مثل همه شهدا که در آبادان و دیگر مرزها از کشور دفاع کردند.

وی گفت: بازی های نفت آبادان و فجر شهید سپاسی همیشه جزو بازی های دیدنی و مثال زدنی بوده است. همیشه در همه دوران، بازی های این دو تیم بسیار خوب، تماشاگرپسند و جوانمردانه بوده است و حتما در بازی فردا نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی افزود: مردم استان فارس و خوزستان همیشه کنار یکدیگر بوده اند. حتی در دوران جنگ نیز ارتباط تنگاتنگی میان مردم دو استان به وجود آمد و ما دوستان خوزستانی بسیاری در آبادان و شیراز داریم.

وی گفت: رفاقت و رقابت میان دو تیم باعث می شود که فردا بازی جوانمردانه ای میان دو تیم شکل بگیرد و آرزو می کنیم بازی به سلامتی به پایان برسد.

کلانتری ادامه داد: در دو بازی قبل ما دو باخت کسب کرده ایم اما به گواه کارشناسان، در بازی اول ما یک گل آفساید دریافت کردیم. البته ما اعتراضی نکردیم. در بازی دوم نیز در مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان بازی پایا پای بود و بازهم در دقیقه ۹۰ از روی اشتباهات داوری گل دریافت کردیم.

وی بیان کرد: اگر ما بخواهیم از قاعده بازی جوانمردانه خارج شویم، شاید در آن بازی نمی باختیم و بر روی توپی که به اوت رفت می توانستیم خیلی اعتراض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز ادامه داد: علی رغم دو باخت در دو بازی اما از تیم خود راضی هستم. بازیکنان تلاش خود را کرده اند تا از اشتباهات خودمان کم کنیم و نقاط قوت را افزایش دهیم.

کلانتری گفت: صد درصد فردا یک بازی هجومی از تیم فجر سپاسی شیراز در مقابل نفت آبادان خواهید دید. ما با تمام وجود بازی خواهیم کرد و با سیستم هجومی که خواهیم داشت تلاش می کنیم تا بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.