۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کریمی: اگر استقلال ژستد را گرفته باشد تیم‌ فوق العاده‌ ای می‌ شود/ قرار بود پنجره‌ مان باز شود اما نشد

۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 575721
کریمی: اگر استقلال ژستد را گرفته باشد تیم‌ فوق العاده‌ ای می‌ شود/ قرار بود پنجره‌ مان باز شود اما نشد

فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و‌ تراکتور شرکت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فیروز کریمی در  نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت: به دور از تعارفات فردا بازی بسیار جذاب و سنگینی خواهد بود. تیم های رده سوم و چهارم در تمام دنیا حساسیت خاصی دارد.

وی افزود: درست است که تیم چهارم هم شانس کسب سهمیه دارد اما در همه جا رقابت سه تیم اول جذاب است. فردا همین قاعده حاکم است. استقلال تیم بسیار خوبی دارد و اگر ژستد را گرفته باشند تیمشان فوق‌العاده می‌شود.

کریمی تصریح کرد: بازی‌های دو هفته اول را دیدم، استقلال تیم بسیار خوبی است و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیم ما هم منهای بازی اول که مشمول باز شدن پنجره بود، تیم خوبی است. قرار بود پنجره باز شود و خیلی هم تلاش شد. تسویه حساب هم کردیم اما باز نشد. مجبور شدیم در دفاع وسط از بازیکن جوان استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: تیم کارکرده‌ای داریم که می‌تواند در لیگ رقیب بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه باشد. با علم به اینکه سه امتیاز را از دست دادیم، اما شانس کسب سهمیه هستیم. فردا بازی زیبا و خیلی سنگینی خواهد بود. با بررسی دو تیم تصورم این است که بازی خیلی نزدیک باشد و امیدوارم تماشاگران بازی زیبایی را ببینند.

کریمی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: از نظر زمانی برگزار بازی‌ها دست خودشان نیست. تعطیلی‌هایی برای تیم ملی و همچنین مناسبت‌های ملی داریم که اجتناب ناپذیر است.از رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات شناخت دارم. دقیق و منظم هستند. سازمان لیگ جا افتاده و درک می‌کند‌.