۰ نفر

خط و نشان کشیدن مهدوی‌کیا برای تیم میزبان

۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۴
کد خبر: 575567
خط و نشان کشیدن مهدوی‌کیا برای تیم میزبان

سرمربی تیم ملی فوتبال امید بعد از شکست لبنان گفت که تیمش به دنبال شکست دادن تاجیکستان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید بعد از برتری دو بر صفر تیمش مقابل لبنان در مسابقات مقدماتی آسیا گفت: فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم و از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و در یک ربع اول می‌توانستیم سه گل بزنیم. طبق پیش بینی در یک ربع اول به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را خیلی خوب اداره کردیم. به دنبال زدن گل دوم در نیمه دوم بودیم که باز پنالتی خراب کردیم و در نهایت به گل دوم رسیدیم. هدف ما سه امتیاز بود که به این هدف رسیدیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره عملکرد تیمش گفت: از تیمم راضی هستم. خیلی خوب بازی کردیم. هر دو نیمه بازی را کنترل کردیم. بیشتر بازی در اختیار ما بود. بازی خوبی انجام دادیم و مالکیت توپ خوبی داشتیم. در نهایت هدف ما سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

وی درباره آخرین بازی تیمش با تاجیکستان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی خواهد شد چون تاجیکستان تیم خوبی است. حتما به دنبال شکست دادن تاجیکستان هستیم. فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد چون تاجیکستان بازیکنان خوبی دارد. امیدواریم آن بازی را هم ببریم.

تیم ملی فوتبال امید ایران در دومین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد و به صدرنشینی خود در گروه B آسیا ادامه داد.

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا با این پیروزی، بعد از انجام دو بازی ۶ امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعد مسابقات قرار گرفتند.

تیم ملی در بازی نخست نپال را با ۴ گل شکست داده بود. این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با تاجیکستان، میزبان این گروه دیدار خواهد کرد که روز یک شنبه نهم آبان در ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه «۴ تیم برتر دوم» به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

برنامه بازی‌های باقی مانده تیم ملی امید به این شرح است:

یک‌شنبه ۹ آبان

لبنان- نپال/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه