۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

رقابت های بسکتبال NBA / اولین شکست فصل شارلوت

۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵
کد خبر: 574968
رقابت های بسکتبال NBA / اولین شکست فصل شارلوت

رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز با برگزاری ۹دیدار پیگیری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در یکی از حساس ترین بازی ها تیم شارلوت هورنتس که در این فصل بدون شکست بود در یک دیدار تماشایی در خانه به مصاف بوستون سلتیکس رفت. بوستون که فصل را بسیار متزلزل آغاز کرده است در این بازی در تلاش بود که پیروز شود. در نهایت بازی به اورتایم رفت و این بوستون بود که موفق شد با عملکرد درخشان جیسون تیتم و جیلن براون با نتیجه 140بر129 پیروزی را از آن خود کند. تیتم در این مسابقه 41 امتیاز، 7 ریباند و 8 اسیست آورد و مرد اول میدان بود، همینطور جیلن براون 30 امتیاز آورد. در تیم شارلوت نیز 7 بازیکن این تیم امتیازهایشان دو رقمی شد و در صدر آنها، مایلز بریج بود که 25 امتیاز آورد اما نتوانست مانع از اولین شکست فصل  تیمش شود.
بروکلین نتس که پیش از این در برابر شارلوت هورنتس شکست خورده بود با واشنگتن ویزاردز دیدار کرد. در پایان نتس موفق شد با نتیجه 104 بر90 پیروز از زمین مسابقه خارج شود. کوین دورانت مثل همیشه مرد اول میدان بود و با 25 امتیاز، 8 ریباند و 4 اسیست نقش بزرگی در برد تیمش داشت. اما باز هم جیمز هاردن شب ناموفقی تجربه کرد، هاردن در این مسابقه 30 دقیقه بازی کرد و تنها 14 امتیاز آورد. فیلدگل 5 از 17 مجموع و 1 از 8 پرتاب های سه امتیازی نشان از این قضیه دارد. در تیم واشنگتن نیز بردلی بیل شب خوبی نداشت. این بازیکن 19 امتیاز آورد اما در مجموع بازی خوبی از خود ارائه نکرد و نتوانست مثل همیشه تیمش را در کسب پیروزی هدایت کند.
میلواکی باکس که جز در مصاف با میامی هیت این فصل ناموفق بوده است با ایندیانا پیسرز دیدار کرد. پیسرز پیش از این میامی هیت را شکست داده بود و با انگیزه به این مسابقه می آمد. در پایان میلواکی توانست با نتیجه 119بر109 پیروزی را از آن خود کند. یانیس آنتتوکومپو و کریس میدلتون در این بازی نمایشی درخشان داشتند و به ترتیب 30 و 27 امتیاز آوردند و زمینه ساز پیروزی تیمشان شدند. مالکوم بروگدان نیز برای پیسرز 25 امتیاز آورد.

 

نتایج سایر مسابقات برگزار شده:
 
دیترویت پیستونز 122-104 آتلانتا هاوکس
میامی هیت 90-107 اورلاندو مجیک
تورنتو رپترز 111-108 شیکاگو بولز
مینسوتا تیمبروولوز 107-98 نیوارولینز پلیکانز
کلیولند کاوالیرز 87-99 دنور ناگتس
پورتلند تریل بلیزرز 116-86 لس آنجلس کلیپرز