۰ نفر

مهاجری: جداشدن توافقی من از پدیده یک فرافکنی است

۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵
کد خبر: 574956
مهاجری: جداشدن توافقی من از پدیده یک فرافکنی است

سرمربی برکنار شده پدیده گفت: جداشدن توافقی من از پدیده یک فرافکنی است چون برای خودم ارزش قائل هستم و کسی به من نگفته است که شما دیگر سرمربی تیم نیستی.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جلسه تمرینی صبح امروز تیم فوتبال پدیده با حواشی زیادی همراه بود؛ عدم شرکت بازیکنان در تمرین و حضور همزمان رضا مهاجری و اکبر میثاقیان در محل تمرین از نکات بحث برانگیز امروز به شمار می‌رفت.

رضا مهاجری با تاکید بر اینکه حضور او در پدیده به دلیل کمک به شهر مشهد بوده است، گفت: در این دو ماه ما با مشقت‌های زیادی کار کردیم و انتقادی هم از کسی نکردیم.

سرمربی برکنار شده پدیده درباره بازی هفته سوم پدیده مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: در این رابطه من از دید آقایان مسئولیتی ندارم و آنهایی که مسئولیت دارند باید جواب دهند. درباره آینده تیم هیچ اظهار نظری نمی‌توانم بکنم چون مسئولیتی گویا ندارم.

وی با اشاره به رفاقت خود با میثاقیان گفت: جداشدن توافقی من از پدیده یک فرافکنی است چون برای خودم ارزش قائل هستم و کسی به من نگفته است که شما دیگر سرمربی تیم نیستی.

مهاجری با اشاره به درخواست بازیکنان بر ادامه همکاری وی با پدیده نیز گفت: بازیکنان به من لطف دارند اما فوتبال شهر مهم‌تر از مهاجری است. این چیزی است که برای همه شما ثابت شده است، هیچ مربی از اعتبار خود نمی‌گذارد تا با ۱۳ بازیکن در برابر آلومینیوم به میدان برود چراکه همه انتظار داشتند ۱۳ یا ۱۴ گل بخوریم.