۰ نفر

حواشی عجیب در لیگ والیبال؛ پیچ در کفپوش، فحاشی و پرتاب اشیا

۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵
کد خبر: 574574
حواشی عجیب در لیگ والیبال؛ پیچ در کفپوش، فحاشی و پرتاب اشیا

مسئولان تیم والیبال هورسان رامسر مدعی شدند که بازی این تیم با شهرداری ورامین با حضور تماشاگران برگزار شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هفته اول لیگ برتر والیبال ایران با شکست 3 بر دو هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین به پایان رسید. شاگردان فرشاد سعیدی پس از واگذاری ست نخست دیدار با نتیجه 25 بر 20، در ست های دوم و سوم 25 بر 22 و 27 بر 25 برابر میزبان به برتری دست یافتند.

باشگاه هورسان رامسر مدعی است در حالی که شرایط بازی به سود هورسان پیش می‌رفت، حال‌و‌هوای سالن گل عباسی تغییر کرد و با جو ایجاد شده توسط تماشاگران ورامینی، تمرکز بازیکنان هورسان از دست رفت و دو ست پایانی را با نتایج 25 بر 22 و 15 بر 10 مغلوب شدند.

گفته می‌شود بازی با چاشنی حواشی تماشاگران و عدم مدیریت ناظر فدراسیون با برد ورامین همراه شد. داود نافعی و هادی تیموری داوران و احمد دامغانی‌ نژاد و خلیل یگانه‌ مجد ناظران داوری و فنی این رقابت بودند.

13981218000463_Test_NewPhotoFree

سیف‌الدین آذرهوش، سرپرست تیم والیبال هورسان رامسر در این خصوص اظهار داشت: سالن گل عباسی در حال تعمیر است و وجود پیچ در کفپوش آن باعث مصدومیت بازیکن ما شد. انتظار می‌رفت که پیش از برگزاری مسابقه از سالن ورامین توسط مسئولین محترم سازمان لیگ بازدید به عمل می‌آمد.

وی افزود: اگر قانون اجازه حضور تماشاگر را نمی‌دهد، چرا در ورامین از اواسط بازی 40 نفر بدون ماسک و عدم رعایت پروتکل‌ بهداشتی در سالن حضور پیدا و جو را متشنج کردند؟ علی رغم اعتراض و بیرون کشیدن تیم، مسئولین برگزاری در خروج تماشاگران ناتوان ماندند.

آذرهوش ادامه داد: تماشاگران ورامینی در حالی که تیم‌شان 2 بر یک عقب بود به ما بی‌احترامی و با وجود پیروزی در ورودی رختکن و اتوبوس تجمع و با بیان کلمات ناشایست و پرتاب اشیا از ما پذیرایی کردند. با توجه به اینکه لیگی با کیفیت در پیش رو است، انتظار می‌‌رود سطح برگزاری مسابقات نیز قابل توجه باشد.

13990905000769_Test_NewPhotoFree

میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال، درخصوص این حواشی اظهار داشت: هنوز گزارشی به دست ما نرسیده است. با این حال نباید کرونا برای ما عادی شود. ما مسابقات را از حالت متمرکز خارج کردیم، اما نباید این تصور ایجاد شود که کرونا تمام شده است. پروتکل‌ها همچنان باید به صورت جدی اجرا شود.

14000803000469_Test_NewPhotoFree

وی ادامه داد: ممکن است در شرایط کنونی هواداران برخی از تیم‌ها تصور کنند که اوضاع مساعد شده، اما فدراسیون تاکید جدی بر اجرای دقیق پروتکل‌ها دارد. بدون شک اگر گزارشی از تخلف در یک شهر به دست ما برسد با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد، چراکه اولویت بازیکنان و مربیان در اولویت کاری ما قرار دارد. از طرفی تعطیلی مسابقات به دلیل ابتلای بازیکنان یک تیم به کرونا موجب تضییع شدن حقوق سایر تیم‌ها خواهد شد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.