۰ نفر

مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب‌ آهن به تمرکز نیاز داریم

۳ آبان ۱۴۰۰، ۱:۰۴
کد خبر: 574433
مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب‌ آهن به تمرکز نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای پیروزی در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن به تمرکز نیاز داریم و بازی را مدیریت کنیم، امیدوارم با یک بازی زیبا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: بازی قبلی تیم ذوب‌آهن با صنعت نفت را دیدیم واین تیم، تیم خوب، جوان و دونده‌ای است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای پیروزی در بازی فردا به تمرکز نیاز داریم و باید کل بازی را مدیریت کنیم، امیدوارم با یک بازی زیبا 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد مصدومان تیمش در مسابقه با ذوب آهن گفت: بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور ندارد، بازیکن محروم نیز نداریم.

مجیدی در مورد اینکه در صورت پیروزی تیمش به رکورد هزار و 100 امتیاز می رسد عنوان داشت: اطلاعی از این مورد نداشتم، مربیان دیگر در استقلال زحمت کشیدند و امتیاز به دست آوردند؛ امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم؛ این موصوع مهم است. هر پیروزی مربوط به تیم است و هر رکورد تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و پیروزی‌ها را سهم همه می‌دانم.

مجیدی در مورد جذب بازیکن جدید و احتمال استفاده از بازیکنان خارجی جذب شده گفت: هر بازیکنی جذب کنیم از طریق رسانه باشگاه اعلام می‌شود، اگر تا فردا صبر کنید می‌بینید که بازیکن خارجی جدید بازی می‌کند یا خیر.

وی با اشاره به بازی نخست تیمش در لیگ بیان داشت: بازی قبلی بازی اول بود، همه تیم‌ها در بازی اول مشکل دارند، در نیمه اول خوب بازی نکردیم؛ در نیمه دوم موقعیت به دست آوردیم و پنالتی نیز از دست دادیم ولی خوشحالم در روز بدمان پیروز میدان بودیم.