۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال پیکان: راضی نبودیم دو بازیکن ما جدا شوند

۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹
کد خبر: 574331
سرمربی تیم فوتبال پیکان: راضی نبودیم دو بازیکن ما جدا شوند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: راضی نبودیم دو بازیکن در این هفته با ما نباشند و ترکیب تیم‌مان دچار تغییرات شود اما تیم ملی امید هم مهم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم هوادار اظهار داشت: ریکاوری خوبی داشتیم و بازی های حریف را هم آنالیز کرده ایم و انشاءالله بازی خوبی شود. حریف هم تیم خوبی است ما هم بازیکنان جوانی داریم که مطمئنا هفته به هفته پیشرفت می کنند و دغدغه ما زمین مسابقه است. در تهران فقط ورزشگاه آزادی زمین چمن استاندارد دارد و بقیه ورزشگاه ها زمین های چمنش کیفیت مناسبی ندارد.

وی در مورد اینکه دو بازیکن تیم امیدش را در اختیار این تیم قرار داده است، اظهار داشت: ما راضی نبودیم این دو بازیکن در این هفته با ما نباشند و نمی‌خواستیم در شروع مسابقات لیگ و در هفته دوم ترکیب تیم‌مان دچار تغییرات شود اما تیم ملی امید هم مهم است و سعی کردیم در این مورد با فدراسیون تعامل داشته باشیم. امیدوارم جای خالی آنها احساس نشود.

وی در مورد اینکه پیکان در بازی گذشته از نادر محمدی بازیکن اوت‌انداز خود استفاده نکرده و آیا روی این بازیکن حساب می‌کند یا نه، گفت: 100 درصد ما روی همه بازیکنانی که جذب کردیم حساب می‌کنیم و به فراخور هر بازی ترکیب تیم‌مان را تعیین می‌کنیم. محمدی دیر به تیم ما اضافه شد و سه هفته از تمرینات ما گذشته بود که او به جمع ما آمد. محمدی بازیکن خوبی است و بازیکن با کیفیتی است و فقط و بر روی پرتاب‌های اوت روی او حساب نمی‌کنیم.

وی در مورد محرومیت تیم هوادار از میزبانی و بازی در کرج اظهار داشت: ما در ورزشگاه خانگی خود هم که بازی می‌کنیم یک ورزشگاه اجاره‌ای است و در بازی اول‌مان هم بازیکنان برای اولین بار در آن زمین پا گذاشتند. این هشداری برای فوتبال تهران است اینکه با وجود تیم‌های زیادی که تهران دارد هیچکدام استادیوم اختصاصی ندارند و امیدوارم این مشکل حل شود.

امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه تیم پیکان در ابتدای نشست اظهار داشت: امروز در بازدیدی که از چمن ورزشگاه انقلاب کرج داشتیم چمن این ورزشگاه بلند بود و ما از ناظر و مسؤولان برگزاری مسابقه خواستیم تا این چمن کوتاه شود آنها نیز قول همکاری دادند امیدوارم که چمن ورزشگاه فردا در شرایط خوبی باشد.