۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بررسی یک شایعه عجیب / آذری جهرمی، مدیرعامل پرسپولیس!

۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱
کد خبر: 574182
بررسی یک شایعه عجیب / آذری جهرمی، مدیرعامل پرسپولیس!

چند روز قبل بود که خبر رسید یکی از روزنامه‌های ورزشی ادعا کرده محمد جواد آذری جهرمی به زودی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌شود.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ روزهایی که باشگاه پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران همچنان مدیرعامل ندارد و به صورت سرپرستی اداره می‌شود، خبر حضور آذری جهرمی در این باشگاه به سرعت رسانه‌‌ای شد. این شایعه عجیب از آنجا مورد وثوق رسانه‌ها قرار گرفت که وزیر سابق ارتباطات، پیشتر نشان داده بود که یک پرسپولیسی تمام عیار است و حتی جایگاه حقوقی‌اش هم مانع ابراز احساسات به این تیم نمی‌شد. همان زمان بسیاری از هواداران تیم‌های رقیب با استناد به کری خوانی های آذری جهرمی که گاهی اوقات بسیار هم شدید می شد، موفقیت های پرسپولیس را حاصل علاقه کابینه دولت سابق به این تیم می دانستند.  موضوعی که در تایید و رد آن فکت های بسیاری منتشر شد. 

با این وجود خبر مدیرعاملی جهرمی در باشگاه پرسپولیس، چیزی نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. پس از استعفای جعفر سمیعی، اکنون باشگاه پرسپولیس ماه هاست با سرپرستی مجید صدری رییس هیات مدیره اش اداره می شود و برخلاف استقلال که چندی پیش مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اش مشخص شدند، قرمزها هنوز تکلیف تیم مدیریتی خود را نمی دانند. به همین دلیل بازار شایعه در این زمینه بسیار داغ شده است. درحالی که رسانه های مجازی منبع خبر مدیرعامل شدن آذری جهرمی را روزنامه گل می نامیدند، شواهد نشان می داد که چنین خبری نه در نسخه کاغذی و نه در سایت این روزنامه کار شده و به نظر یک منبع شیطنت آمیز با انتشار این شایعه و منسوب کردن آن به روزنامه گل، سعی در وایرال شدن این خبر داشته که دست بر قضا در این زمینه موفق هم بوده است؛ چرا که این موضوع آنقدر همه جا پخش شد که خود آذری جهرمی هم با اعلام این موضوع که "مدیریت باشگاه فوتبال یک امر تخصصی است" گفت ترجیح می دهد همچنان طرفدار پرسپولیس باقی بماند تا اینکه شایعه مدیرعامل شدنش به واقعیت تبدیل شود.

این درحالی است که روزنامه گل هم این شایعه را تکذیب و وزیر سابق ارتباطات را هم در جریان آن قرار داد. خلاصه کلام اینکه این شایعه و این شایعات تا زمانی که حمید سجادی برای انتخاب اعضای هیات مدیره و به تبع آن مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام ندهد، همچنان پاربرجا خواهند بود و احتمالا یکی دیگر از اعضای پرسپولیسی کابینه دولت حسن روحانی قربانی بعدی!