۰ نفر

دبیر فدراسیون دوومیدانی کشور؛

دوومیدانی در حال پوست اندازی است

۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۳
کد خبر: 573119
دوومیدانی در حال پوست اندازی است

دبیر فدراسیون دوومیدانی کشور گفت: لیگ دو و میدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی رضایی عصر امروز در اختتامیه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: دوومیدانی ایران در حال پوست اندازی زیادی است که در این راستا مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوومیدانی در مدتی که گذشت در حال حاضر توانسته‌ایم به خوبی مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی خوب لرستان برگزار کنیم.

رضایی تصریح کرد: در دل این مسابقات تیم ملی نوجوانان و جوانان برای مسابقات آسیایی کویت، جوانان جهان در کره جنوبی و کلمبیا که سال آینده برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

این مسئول گفت: تیم دوومیدانی جوانان کشور امسال به مسابقات قهرمانی جهان با ۸ ورزشکار اعزام شد که برای اولین بار ورودی جهان را کسب کرده و نتایج بسیار ارزنده‌ای و عملکرد مطلوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه در دوهای نیمه استقامت و استقامت سالیان سال در سطح آسیا توانسته بودیم افتخار کسب کنیم، افزود: با برنامه‌ریزی فدراسیون لیگ دوومیدانی صحرانوردی در سه مرحله برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم یک هیجان، شتاب و روندی در دوهای نیمه استقامت و استقامت ایجاد کنیم.

رضایی گفت: لیگ پیاده روی در کنار لیگ صحرانوردی هم برگزار خواهد شد تا با پتانسیل و استعدادهای موجود در کشور باعث افتخار آفرینی برای دو و میدانی باشیم.