۰ نفر

سرمربی تیم فوتبال پیکان؛

فدراسیون شرایطی اتخاذ کند که نه تیم امید ضرر کند نه پیکان

۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۸
کد خبر: 573080
فدراسیون شرایطی اتخاذ کند که نه تیم امید ضرر کند نه پیکان

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید فدراسیون فوتبال باید شرایطی اتخاذ کند که نه تیم ملی امید ضربه بخورد نه تیم فوتبال پیکان دچار مشکل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: ما پیش بینی چنین بازی کرده بودیم، می‌دانستیم آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند که می‌توانند بازی را برای بازیکنان ما سخت کنند و با آن پختگی که داشتند، راه بستن بازی را بلد بودند. آنها به دنبال دفاع بودند تا در اتفاقات فوتبالی اگر توانستند به ما ضربه بزنند. آنقدر فرصت ایجاد کردیم که به گل برسیم. باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که انرژی زیادی در زمین گذاشتند.

او درباره اینکه آیا تیمش به تیم ملی امید بازیکن می‌دهد یا خیر هم گفت: تیم ما از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ است و پایه تیم ما بازیکنان جوان هستند. اگر بازبکنانمان را به تیم امید بدهیم، خودمان چه کاری بکنیم؟ ما که تیم ثروتمند نیستیم. اکثر بازیکنان ما رده امید هستند. باشگاهی که روی جوانان سرمایه گذاری کرده نباید ضربه بخورد. باید شرایطی اتخاذ کنند که نه تیم امید ضربه بخورد و نه تیم ما که تیمی جوان و کم هزینه است.