۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مشکل جدید پرسپولیس و کارگزار قبلی / آتیه ۱۰ هزار دلار می‌ خواهد

۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 572974
مشکل جدید پرسپولیس و کارگزار قبلی / آتیه ۱۰ هزار دلار می‌ خواهد

با وجود اقاله قرارداد، هنوز هم پرسپولیس با کارگزار قبلی‌اش مشکلات عدیده‌ای را تجربه می‌کند.

اقتصادآنلاین -  امیر جهانی؛ روزی که قرارداد پرسپولیس با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار این تیم امضا شد، همه از اتفاقات خوب و روزهای درخشان سرخ‌های پایتخت حرف به میان آوردند که با حل مشکلات مالی و پایان دغدغه ها قرار است اتفاقات خوبی در مسیر حرفه‌ای سازی این تیم برداشته شود. امضای قراردادی که از همان ابتدا با چالشهای زیادی همراه بود و هرباره با ریش سفیدی منجر به ادامه کار شد اما در نهایت با افزایش اختلافات در نهایت با توافق طرفی،ن این توافق و قرارداد امضا شده اقاله شد تا رسما دو تیم نسبت به ادامه همکاری با یکدیگر منصرف شوند.

اوج درگیری های دو طرف به حضور پرسپولیس در این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در هند برمی‌گشت که انتشار یک استوری با کنایه حمله نادرشاه افشار به کشورهند، آن هم در آستانه بازی با گوام سروصدای زیادی به پا کرد. تا آنجا که منجر به جریمه ۱۷۵۰۰ دلاری پرسپولیس شد که باشگاه این مبلغ را گردن شرکت آتیه انداخت که باید به واسطه اشتباه انجام شده آن را بپردازد. اما نکته جالب در مورد این شکایت و مبلغ جریمه پرسپولیس جایی است که حال شنیده شده این مبلغ و اعمال جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو بخش بوده و این میزان جریمه را در مجموع به باشگاه اعلام کرده است. در این زمینه از قرار شنیده‌ها این مبلغ شامل یک ۷۵۰۰ دلار بابت آن پست اینستاگرامی و ۱۰ هزار دلار بابت مسائل مربوط به باشگاه و اعضای آن است که گویا این مساله را شرکت آتیه به تازگی فهمیده و حال بعد از پرداخت کل جریمه متوجه این موضوع شده است. 

بر این اساس گفته می‌شود شرکت آتیه به واسطه این اتفاق و اینکه پرداخت ۱۰ هزار دلار وظیفه این شرکت نبوده به دنبال دریافت آن از باشگاه پرسپولیس است و با طرح دعوا و شکایت به مراجع قضایی با مستنداتی که ارائه داده، به دنبال بازگرداندن این مبلغ به حساب شرکت است. موضوعی که حال بعد از اقاله قرارداد بین پرسپولیس و شرکت آتیه با این اتفاق یک سرفصل جدید را در چالش های این دو مجموعه شاهد هستیم و باید دید در نهایت این موضوع این بار چطور قرار است بین پرسپولیس و کارگزار سابق سرخ ها حل و فصل شود.