۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

مشکل جدید برای بایرنی‌ها / لوکاس هرناندز در آستانه زندانی شدن

۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۸
کد خبر: 572718
مشکل جدید برای بایرنی‌ها / لوکاس هرناندز در آستانه زندانی شدن

مدافع گرانقیمت فرانسوی بایرن مونیخ در آستانه زندانی شدن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از مارکا، لوکاس هرناندز، ملی پوش فرانسوی تیم بایرن مونیخ با شکاندن قرار منع علیه نامزد خود، توسط دادگاهی در اسپانیا محکوم شده و اگر تجدید نظرش پذیرفته نشود باید روانه زندان شود. داستان از این قرار است چندی پیش این بازیکن پس از درگیری فیزیکی با نامزد خود، روانه دادگاه شد و قاضی حکم به یک ماه کار عام المنفعه و عدم دیدار طرفین طی 6 ماه را صادر کرد. اما این وجود، این زوج حکم دادگاه را تاب نیاورند و به صورت مخفیانه با یکدیگر ملاقات و سرانجام در کشور آمریکا با یکدیگر ازدواج کردند! 

دادگاه صادر کننده این حکم پس از اطلاع از چنین اتفاقی، تحقیقات درباره هرناندز را آغاز کرد. وضعیت بد لوکاس در پرونده های قضایی قبلی خود نیز شرایط را پیچیده تر کرد و در نهایت حکم 6 ماه حبس برای این بازیکن صادر شد. حال هرناندز باید 28 اکتبر در صورت رد درخواست تجدید نظرش به زندان برود. با توجه به فرآیند طولانی مدت پروسه دادگاه در اسپانیا به نظر می‌رسد زمان دادگاه تجدید نظر این بازیکن تا 10 روز دیگر نباشد و این بازیکن به زندان برود.

البته این بازیکن امروز به طور داوطلبانه و یک روز قبل از این که توسط دادگاه مادرید فراخوانده شود، به دادگاه آمده و زندان مورد نظر خودش برای سپری کردن حکمش را انتخاب کرد. در عین حال فرآیند تجدید نظر توسط گروه وکلای هرناندز در حال طی شدن است تا از زندان رفتن این بازیکن جلوگیری شود. باید منتظر ماند و دید 10 روز آینده برای این بازیکن چطور سپری خواهد شد و آیا وکلای این بازیکن می‌توانند در دادگاه تجدید نظر از زندان رفتن هرناندز جلوگیری کنند یا این بازیکن که در سال 2018 با 80 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ پیوست، در تاریخ 28 اکتبر زندانی می‌شود.

اتفاقی که اگر رخ دهد، قطعا خبر بدی برای یولین ناگلزمن سرمربی بایرن خواهد بود.