۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

تغییرات هوادار تمامی ندارد / پس از مالکیت، نام تیم هم تغییر می‌کند؟

۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۲
کد خبر: 572709
تغییرات هوادار تمامی ندارد / پس از مالکیت، نام تیم هم تغییر می‌کند؟

با انتخاب مالک جدید، به نظر می‌رسد مسئولان تیم هوادار به دنبال تغییر نام تیم خود هستند.

اقتصادآنلاین -  امیر جهانی؛ تیم فوتبال هوادار تهران طی چند هفته گذشته دچار تغییرات عمده در سطح مدیریت شد. ابتدا شرکت بازرگانی معصومی برای خرید امتیاز این تیم تازه لیگ برتری شده پیش قدم و حتی اعلام شد که قرارداد تغییر مالکیت هم بسته شده اما گویا پس از اختلاف نظر مالکان جدید با رضا عنایتی که مالک قبلی و سرمربی فعلی هوادار محسوب می‌شود، هولدینگ مورد نظر از خرید این باشگاه منصرف شد و حسین خبیری هم که قرار بود که مدیرعامل جدید باشگاه باشد، نیامده رفت. 

پس از عدم توافق، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه فناوری هیرکانیابا با عنایتی وارد مذاکره شد و طرفین پس از رسیدن به توافق، امتیاز هوادار را جا به جا کردند و علیرضا اسدی رسما به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب و معرفی شد. 

با این حال به نظر می‌رسد که تغییرات باشگاهی هوادار همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود که مسئولان هوادار قصد دارند نام تیم را به دیهیم تغییر بدهند و مشغول انجام هماهنگی های لازم مانند کسب مجوز کمیسیون ماده5 و همچنین ثبت شرکت‌ها برای این موضوع هستند. البته با توجه به سخت‌گیری‌هایی که در مورد تغییر نام یک تیم وجود دارد ممکن است این اتفاق تا پایان نیم‌فصل اول عملی نشود اما اکنون کارهای اداری مربوط به این اتفاق در حال پیش روی است.