۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

علاقه ادامه دار سرمربی پرسپولیس به فوروارد برزیلی / بازیکن خارجی مدنظر یحیی کیست؟

۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبر: 572653
علاقه ادامه دار سرمربی پرسپولیس به فوروارد برزیلی / بازیکن خارجی مدنظر یحیی کیست؟

پس از شکست تلخ برابر الهلال عربستان، یحیی گل محمدی قصد دارد هرچه سریعتر تیمش را تقویت کند.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ پرسپولیسی‌ها بعد از شکست سنگین برابر الهلال به تهران برگشته‌اند و قرار است روز جمعه در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد بروند. این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ ۵ بازیکن تازه خریده که در لیگ قهرمانان آسیا از دو تای آن‌ها استفاده کرد. علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل خرید‌های جدید پرسپولیس هستند که از این بین، دو نفر آخر، فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده اند.

با وجود این ۵ نفر، اما فهرست خرید‌های یحیی کل محمدی برای پرسپولیس به پایان نرسیده و او همچنان در تلاش برای جذب یکی دو بازیکن دیگر است. گل محمدی پیش از شروع بازی‌های تیمش در مرحله حذفی آسیا درخواست خریدن یک مهاجم خارجی را کرده بود که به دلیل شاکیان مالی‌ای که این باشگاه داشت، چنین مجوزی از سوی فدراسیون برای این باشگاه صادر نشد. نهایتا هم که رای پرونده گابریل کالدرون از راه رسید و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست. بنابراین پرسپولیس قبل از هر اقدامی، باید بدهی کالدرون را بپردازد؛ اگر چنین شود، نه تنها مشکلی برای خریدن بازیکن جدید نخواهد بود بلکه به دلیل تسویه با شاکیان، فدراسیون هم نمی‌تواند مانعی در مسیر پرسپولیس برای خریدن بازیکن خارجی باشد.

با وجود بسته بودن پنجره پرسپولیس، اما خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی اسم بازیکن خارجی مدنظرش را به مسئولان باشگاه داده و خواسته تا مقدمات حضورش در این تیم فراهم شود. این طور که شنیده می‌شود بازیکن مدنظر یحیی، کی روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان است که قراردادش با  تیم اصفهانی‌ تمدید نشده و اکنون بدون تیم است. پیش از این هم صحبت از علاقه گل محمدی به این مهاجم بلند قامت شنیده می‌شد و گویا با وجود جذب پاکدل، این مربی هنوز علاقه‌اش را به استنلی برزیلی حفظ کرده است.