۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

سرمربی پرسپولیس شاکی از اسکوچیچ / کینه ادامه دار می‌ شود؟

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 572266
سرمربی پرسپولیس شاکی از اسکوچیچ / کینه ادامه دار می‌ شود؟

شکست برابر الهلال سبب شده تا دلخوری یحیی گل محمدی از دراگان اسکوچیچ سرجایش باقی بماند.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از شکست مقابل الهلال بسیار ناراحت است. تیم او با امید زیادی به این بازی رفت تا بتواند یک بار دیگر گامی به سوی صعود به فینال بردارد اما در نهایت با سه گل مغلوب شد. هر چند گل محمدی بعد از بازی خود را مقصر باخت دانست و از هواداران عذرخواهی کرد ولی همزمان از کادر فنی تیم ملی نیز دلخور و ناراحت است.

او معتقد است همکاری لازم از سوی آنها با پرسپولیس صورت نگرفت و دود بی برنامگی‌ها به چشم قرمزها رفت. گل محمدی مشخصا به خاطر لغو فینال سوپر جام ناراحت است و اعتقاد دارد این بازی حداقل می‌توانست تیمش را یک محک جدی بزند و برای بازی با الهلال آماده تر سازد. از اردوی قرمزها خبر می‌رسد اعضای کادر فنی این تیم شاید در مصاحبه های بعدی خود به این مسائل اشاره کنند.

با تایید مسئولان فدراسیون، دراگان اسکوچیچ شخصا مخالف برگزاری سوپر جام بود و اعتقاد داشت شاید بازیکنانش مصدوم شوند و در بازی با کره به مشکل بخورند. به همین خاطر از سازمان لیگ خواست تا بازی کنسل شود و این موضوع اصلا باب میل قرمزها نبود .ضمن اینکه گل محمدی از کادرفنی تیم ملی درخواست کرده بود که نمایندگان پرسپولیس در این تیم را زودتر در اختیار باشگاهشان قرار دهند که با توجه به برنامه تیم ملی، چنین موردی انجام نشد و گویا سرمربی قرمزها از این موضوع هم شاکی است.