۰ نفر

پرافتخارترین فوتبالیست جهان به بارسا برنمی‌ گردد

۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰
کد خبر: 571840
پرافتخارترین فوتبالیست جهان به بارسا برنمی‌ گردد

باشگاه بارسلونا قصدی برای همکاری مجدد با مدافع پیشین خود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای ورزش تورنتو ، دنی آلوز که پس از قهرمانی با تیم زیر ۲۳ سال برزیل در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تمرینات سائوپائولو بازنگشت و از این تیم جدا شد، اعلام کرده بود که تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به تیم دیگری نمی‌پیوندد اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این مدافع ۳۸ ساله قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و خود را به این باشگاه پیشنهاد داده است.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا اما حالا خبر می‌دهد که باشگاه بارسلونا تمایلی به خدمت گرفتن آلوز ندارد و مدیران این باشگاه تمرکز خود را روی استفاده از بازیکنان جوان و کاهش وابستگی به بازیکنان مسن و باتجربه‌ گذاشته‌اند. بارسا روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند اما مدیران باشگاه فعلاً به رونالد کومان و پروژه جوان‌سازی‌اش در این تیم اعتماد دارند.

دنی آلوز که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در عضویت بارسلونا بود، به این تیم برای کسب ۲۳ جام مختلف از جمله ۶ قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در سوپرجام اروپا و سه قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها کمک کرد.

آلوز که سابقه بازی در تیم‌های سویا، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن را هم دارد، بازی‌های درخشانی را از خود در پست دفاع راست برای بارسلونا انجام داد. او با ۴۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف رکورددار بیشترین تعداد جام و قهرمانی در بین فوتبالیست‌های جهان است.