۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

دلیل منتفی شدن حضور مهاجم مجارستانی / استقلالی‌ ها بلیت هم‌ گرفته بودند

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹
کد خبر: 570775
دلیل منتفی شدن حضور مهاجم مجارستانی / استقلالی‌ ها بلیت هم‌ گرفته بودند

دلیل عدم‌ حضور مهاجم خارجی مدنظر باشگاه استقلال مشخص شد. قرار بود ماکو فوتاکس، مهاجم 31 ساله و مجارستانی مدنظر تیم فوتبال استقلال به ایران سفر کند، اما به یکباره مذاکرات متوقف شد. این بازیکن که فصل گذشته در یک تیم مجارستانی بازی می‌کرد، قرار بود با پیشنهاد 250 هزار دلاری به استقلال بپیوندد اما زمانی که به استانبول ترکیه رسید تا به ایران سفر کند، با مطرح شدن نامش در رسانه‌های ایران توسط برخی دلال‌ها هوایی شد و قیمت پیشنهادی‌اش را به مرز 450 هزار دلار رساند. همین مساله باعث شد فرهاد مجیدی با جذب فوتاکس مخالفت کند. سرمربی استقلال به بازیکن مجارستانی گفته که در صورت عدم پذیرش پیشنهاد مالی سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت. این درحالی است که باشگاه‌ استقلال حتی بلیت هم برای وی رزرو کرده بود تا بامداد پنجشنبه وی به تهران بیاید اما طمع فوتاکس باعث شد تا آبی‌ها قید او را بزنند.

مرتضی فروتن – اقتصاد آنلاین؛ قرار بود ماکو فوتاکس، مهاجم ۳۱ ساله و مجارستانی مدنظر تیم فوتبال استقلال به ایران سفر کند، اما به یکباره مذاکرات متوقف شد.

این بازیکن که فصل گذشته در یک تیم مجارستانی بازی می‌کرد، قرار بود با پیشنهاد ۲۵۰ هزار دلاری به استقلال بپیوندد اما زمانی که به استانبول ترکیه رسید تا به ایران سفر کند، با مطرح شدن نامش در رسانه‌های ایران توسط برخی دلال‌ها هوایی شد و قیمت پیشنهادی‌اش را به مرز ۴۵۰ هزار دلار رساند. همین مساله باعث شد فرهاد مجیدی با جذب فوتاکس مخالفت کند.

 سرمربی استقلال به بازیکن مجارستانی گفته که در صورت عدم پذیرش پیشنهاد مالی سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

این درحالی است که باشگاه‌ استقلال حتی بلیت هم برای وی رزرو کرده بود تا بامداد پنجشنبه وی به تهران بیاید اما طمع فوتاکس باعث شد تا آبی‌ها قید او را بزنند.