۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اسکوچیچ: ظاهرا ما بازی با امارات را باخته‌ ایم / نمی‌دانم دیگر باید چه کاری انجام دهیم

۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبر: 570363
اسکوچیچ: ظاهرا ما بازی با امارات را باخته‌ ایم / نمی‌دانم دیگر باید چه کاری انجام دهیم

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر کره جنوبی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه های زیادی داریم. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم چون آنها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می شوند. خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.

وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار که پرسید شروع خیلی خوبی با ایران داشتند، 10 بازی و 10 برد داشته و نتایج خوبی گرفتند. چطور تحلیل می کنند وضعیت تیم را، با توجه به اینکه همچنان از سبک بازی تیم ملی انتقاد می شود در صورتی که نتایج فوق العاده بوده است، گفت: دقیقا نمی دانم انتظار مردم از ما چیست. بازی خوبی مقابل امارات در آب و هوای سخت نشان دادیم. جواب انتظارات را با برد در بازیهای مختلف می‌دهیم. اگر از 10 بازی و برد متوالی راضی نیستند نمی‌دانم دیگر چه کاری باید انجام داد. برای بهتر شدن هر کاری می کنیم. مردم انتظار دارند که در هر بازی بهتر باشیم و این هدف همه ما است که بازی‌های بهتری رانشان بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

اسکوچیچ در ادامه درخصوص انتقادات با وجود کسب نتایج خوب تیم ملی گفت: نمی دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم؟ ظاهرا ما بازی را مقابل امارات باخته‌ایم که این سوالات از من پرسیده می‌شود! ما از 10 بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کردیم. البته می‌دانم چرا این سوالات پرسیده می شود، شاید خیلی ها علاقه دارند جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می‌گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه چه بازیکنی از کره  نسبت به سایرین خطرناک تر است گفت: سون بازیکن خیلی خطرناکی است، او هم پاسور است و هم گل می‌زند. این بازیکن هر لحظه می تواند ورق را برگرداند. البته این تیم بازیکنان خیلیی خوب دیگری هم در ترکیب دارد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: من به تیمم باور دارم. این اعتماد را در خودمان می بینیم و امیدوارم با صحبت هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم.