۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

زمزمه‌ های بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس / منشا شایعات کجاست؟

۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
کد خبر: 570050
زمزمه‌ های بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس / منشا شایعات کجاست؟

چندی قبل خبری مطرح شد مبنی بر اینکه چنین احتمالی وجود دارد که حمیدرضا گرشاسبی بار دیگر به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، برخلاف باشگاه استقلال، وضعیت مدیرعاملی باشگاه رقیب هنوز مشخص نشده و پرسپولیس همچنان با سرپرستی مجید صدری اداره می‌شود. در طول مدت اخیر، گزینه‌های مختلفی برای تصدی مدیرعاملی این باشگاه مطرح شده اما هیچکدام تایید نشده است. به همین دلیل خبر حضور گرشاسبی هم در همین زمینه شکل می‌گیرد. مدیری که به واسطه دوران موفقش در باشگاه، هنوز از محبوبیت در میان هواداران پرسپولیس برخوردار است و خودش هم بارها برای بازگشت به این باشگاه پالس مثبت فرستاده است. از جمله مصاحبه اخیرش که اعلام کرده بود از پرسپولیس رانده شده است.

با این وجود خبر بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس از کجا نشات می‌گرفت؟ چندی پیش شایعه پیچید که باتوجه به روی کارآمدن دولت سیزدهم و تغییراتی که در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته، طی روزهای گذشته برخی ازمسئولان رده ‌بالای این وزارتخانه در تماس با یک مدیر شناخته ‌شده خوزستانی که در این استان از مدیران کارآمد به ‌حساب می‌آید، از او برای قبول پست مدیریت یک باشگاه معروف تهرانی دعوت کردند. این مدیر خوزستانی پیش‌ از این کارنامه موفقی در باشگاه مورد نظرداشته است و به همین دلیل مسئولان وزارت ورزش درصدد جلب موافقت وی برای بازگشت دوباره به مسند مدیریت تیم صاحب‌ نام تهرانی هستند اما تا امروز جواب مثبتی از این مدیر با تجربه خوزستانی نگرفته‌اند. باید دید که آیا تلاش مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت این مدیرعامل خوزستانی به باشگاه مطرح تهرانی نتیجه خواهد داد یا خیر.

در این شرایط، با یک سرچ ساده متوجه می‌شویم این مدیر موفق خوزستانی که از او اسم برده می‌شود کسی نیست جز حمیدرضا گرشاسبی که اصالتا دزفولی است و سال‌ها دراستان خوزستان در پست‌های مختلف مدیریتی مشغول به کاربوده و نیز در تهران هم به‌ عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و نیز مشاور وزیر و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز بوده است. باید دید این مطرح شدن نام گرشاسبی، این بار جنبه واقعیت دارد یا اینکه مثل اسامی دیگری که مطرح شده بازهم گمانه زنی‌ای بیش نیست.