۰ نفر

نویدکیا: تنها باشگاهی هستیم که با پایتخت نشینان رقابت تنگاتنگی داریم

۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱
کد خبر: 567336
نویدکیا: تنها باشگاهی هستیم که با پایتخت نشینان رقابت تنگاتنگی داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تنها باشگاهی هستیم که با پایتخت نشینان رقابت تنگاتنگی داریم و از این رو انتظار داریم مدیرعامل جدید کارخانه از ما حمایت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در حاشیه مراسم افتتاحیه تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان اظهار داشت: خوشحالم که هواداران سپاهان را دوباره از نزدیک میبینم، جای دارد از طرف خودم، کادرفنی و مدیریتی و همچنان بازیکنان تیم سپاهان به همه عزیزان حاضر در این مراسم خیرمقدم عرض کنم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان افزود: تیم بسیار خوبی هستیم اما با حرف زدن و شعار دادن به جایی نمی‌رسیم، ما محکوم به این هستیم که سخت کار کنیم، می دانیم روزهای سختی در انتظار ما است و از همین رو باید از لحظه به لحظه لحظات به خوبی استفاده کنیم.

محرم نویدکیا

وی اضافه کرد: تنها باشگاهی که توانست رقابت تنگاتنگی را با پایتخت نشینان داشته باشد باشگاه سپاهان است، امیدوارم بخاطر همین موضوع مدیرعامل جدید فولاد مبارکه حمایت‌های خود را از باشگاه دریغ نکند و ما بتوانیم رقابت‌ خوبی را با دیگر تیم‌ها داشته باشیم.

نویدکیا تشریح کرد: روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم و کم کم وارد مسابقات خواهیم شد، تعدادی از بازیکنان از بدنه تیم خارج، تعدادی ماندنی و تعدادی به عنوان بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند؛ مدیریت این تیم روزهای سختی را پشت سرگذاشتند.

با هجوم استعداد در سپاهان مواجه هستیم 

محمدرضا ساکت نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اهداف باشگاه و مجموعه سپاهان در ورزش، در اصل اجرای مسئولیت اجتماعی پاسخگویی به مطالبات مردمانی است که عاشقانه با سپاهان در این استان و کشور زندگی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: تلاشی است برای پرکردن اوقات فراغت، مبارزه با تهاجم فرهنگی و کشف استعداد و پرورش آن‌ها بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته باشگاه سپاهان ۴۸ بازیکن ملی‌پوش را در بخش آقایان تقدیم رشته‌های مختلف ورزشی کرد، در بخش بانوان سپاهان موفق شد ۶۷ ملی‌پوش بانو را به تیم‌های ملی معرفی کند؛ در حوزه فوتبال پایه ۱۱ بازیکنان به تیم‌های ملی معرفی شدند همچنین در رده بزرگسالان بین ۳ تا ۴ بازیکن شایسته به تیم ملی تقدیم شد.

ساکت اظهار داشت: این رسالت مجموعه فولاد مبارکه به عنوان خط مقدم تلاش در حوزه اقتصادی این مرز و بوم در حوزه ورزش کشور بوده است؛ در سال جاری ۹۳ تیم ورزشی در ۲۳ رشته با حضور ۲۴۰۴ ورزشکار و مربی با پیراهن سپاهان در رقابت‌های مختلف حاضر خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، تشریح کرد: سال گذشته حضور قدرمند، نماد رفتار‌ و گفتار مناسب، توجه به استعدادهای بومی اصفهان محورهای اصلی سپاهان بوده است و امسال نیز به همین شکل جلو خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: امسال با هجوم استعدادهای ناب در رشته‌های مختلف مواجه بودیم و کادرفنی تیم‌ها نیز به خوبی این استعدادها را زیر نظر دارند.

 عصر امروز مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور جمعی از مسئولان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

این مراسمی در حالی اجرا شد که هواداران تیم سپاهان پس از حدود دو سال مجددا بر روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان حاضر شدند.

محمدرضا خلعتبری نیز در این مراسم بازوبند کاپیتانی تیم سپاهان را به دست داشت، کریستوفر نت شماره 1، مسعود ریگی شماره 6، فرشاد احمدزاده شماره 8، محمدرضا خلعتبری شماره 10 و شهریار مغانلو شماره 70 سپاهان را بر تن کردند.

در پایان این مراسم اعضا کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با امضاء میثاق‌نامه ای مبنی بر احترام به موازین اخلاقی و همچنین تلاش حداکثری برای موفقیت سپاهان را امضاء کردند.

محرم نویدکیا