۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

جدل دو استقلالی روی آنتن زنده / فریاد شیران و عبدیان یکدیگر را محکوم کردند

۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 566355
جدل دو استقلالی روی آنتن زنده / فریاد شیران و عبدیان یکدیگر را محکوم کردند

جدال شب گذشته عضو سابق هیات مدیره و معاون سابق باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی، حسابی عمق اختلافات در تیم قبلی مدیریتی این باشگاه را نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از آنکه شب گذشته فرهاد مجیدی دعوت برنامه فوتبال برتر را نپذیرفت و تصمیم گرفت با آغاز فعالیت مدیریت جدید به تنش حواشی پیرامون این باشگاه اضافه نکند، عضو سابق هیات مدیره استقلال و معاون سابقا احمد مددی در ارتباط با برنامه فوتبال برتر در مورد مسائل مختلفی گفتگو کردند.

مهدی عبدیان که دو هفته پیش، قبل از استعفای احمد مددی با صحبت‌های مدیرعامل وقت باشگاه در برنامه ورزشگاه مورد هجمه قرار گرفته بود، برنامه فوتبال برتر را انتخاب کرد تا پاسخ صحبت‌های مددی را بدهد.

یکی از نکات مهم صحبت‌های مددیان در مورد قرارداد محمد نادری بود. نادری تابستان گذشته پس از پایان همکاری با پرسپولیس درحالیکه تحت قرارداد باشگاه کورتریک بلژیک بود با قراردادی قرضی به جمع آبی پوشان ملحق شد و این تابستان به تیم آلتای اسپور ترکیه نقل مکان کرد. عبدیان در این مورد که چرا قرارداد نادری یکساله امضا شده بود پاسخ داد که این بازیکن برای امضای قرارداد سه ساله اعلام آمادگی کرده بود اما مخالفت مددی به نقل قول از وزارت ورزش و جوانان موجب شد که این همکاری یکساله توافق شود.

مشکل مالی یکی از اتفاقاتی بود که فصل گذشته موجب شد تا استقلالی‌ها در مقاطع زیادی از فصل با بحران و اعتصاب از سوی بازیکنان رو به رو شوند. های وب به عنوان حامی مالی استقلال مورد انتقاد بوده در حالیکه احمد مددی به عنوان مدیرعامل از فعالیت آنها رضایت داشت. عبدیان در مورد ارقام تزریق شده از سوی این حامی مالی به باشگاه شفاف سازی داشت. عبدیان اعلام کرد در حالیکه گفته می‌شود های وب ۹۰ میلیارد تومان به استقلال پرداختی داشته اما اسناد و مدارک تنها ۷۰ میلیارد تومان را تایید می‌کند!

عبدیان تایید کرد که هروویه میلیچ در لیست تابستانی فرهاد مجیدی حضور داشت. او مدعی شد که وی به دلیل مخالفت احمد مددی این بازیکن جدا شده است. ماجرا از این قرار بوده که میلیچ درخواست پرداخت مالیات از سوی باشگاه را داشته اما به دلیل مخالفت مددی و طولانی شدن مذاکرات در کنار عدم پرداخت مطالبات در نهایت به جدایی میلیچ منجر شد. او همچنین اعلام کرد که این بازیکن کروات نزدیک به ۴۸۰ هزار دلار طلبکار است.

عبدیان درمورد انتخاب مدیر آکادمی باشگاه هم توضیحاتی ارائه کرد. او ضمن اینکه اعلام کرد انتخاب ناصر فریادشیران از سوی مددی بدون اطلاع اعضای هیات مدیره صورت گرفته، اعلام کرد که خانواده بازیکنان عضو آکادمی چندین شکایت از باشگاه داشته‌اند و اگر اجازه داشته باشند این اسناد را منتشر می‌کند.

بعد از عبدیان، ناصر فریادشیران که معمولا به جای احمد مددی در برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند این بار در ارتباط تلفنی با برنامه حضور یافت. او نسبت به اظهارات عبدیان موضع گرفت و با ادبیات تندی به صحبت‌های عضو سابق هیات مدیره واکنش نشان داد. فریادشیران پیش از اینکه توضیح بدهد احمد مددی قصد شکایت از عبدیان را دارد، مدعی شد که او جو فضای مجازی را کنترل می‌کند و با پرداختی به برخی از ادمین‌های فضای مجازی و برخی از خبرنگاران، اخبار را به سود خود به انتشار در می‌آورد.