۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

چهار بازیکن مدنظر مجیدی برای تقویت استقلال چه کسانی هستند؟ / مظاهری و اسماعیلی فعلا در لیست سیاه

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 565934
چهار بازیکن مدنظر مجیدی برای تقویت استقلال چه کسانی هستند؟ / مظاهری و اسماعیلی فعلا در لیست سیاه

سرمربی اسقتلال قصد دارد بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیمش اضافه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قصد دارد همچنان در فصل نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد و احتمالا به زودی لیست خریدی را به مدیرعامل جدید استقلال ارائه می‌دهد. از همین رو شنیده شده که روزبه چشمی، میلاد جهانی، حسین ساکی و یک بازیکن از طرف گابریل پین، کمک ایتالیایی او، مدنظر مجیدی هستند و قرار است که نام آن‌ها به باشگاه استقلال داده شود.

با توجه به اینکه لیست بزرگسالان استقلال دو جای خالی بیشتر ندارد، قرار بر این شده تا از بین این بازیکنان دو نفر جذب شوند. به نظر می‌رسد که اولویت برای جذب یک بازیکن به عنوان مدافع یا هافبک چپ باشد اما روزبه چشمی مدافع وسط است، میلاد جهانی وینگر و حسین ساکی یک مدافع راست و از بازیکن مدنظر پین هم هنوز اطلاعی در دست نیست.

ضمن اینکه گویا مجیدی در شرایط فعلی، قید بازگرداندن رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی را هم زده است. برای مظاهری به دلیل اینکه در لحظه سفر تیم به دبی قراردادش را فسخ کرد و برای اسماعیلی هم عدم آمادگی در یک ماه اخیر و نداشتن تمرین است. 

به هر حال باید ببینیم چه زمانی مجیدی لیست خود را به باشگاه استقلال می دهد و چه بازیکن یا بازیکنانی به جمع آبی پوشان اضافه خواهند شد و آیا سرمربی آبی‌ها از تصمیم خود در خصوص مغضوبان صرف نظر می‌کند یا خیر.