۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تماس‌ های عجیب با بازیکنان پرسپولیس / از مدیرعامل شدن ما حمایت کنید!

۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبر: 565900
تماس‌ های عجیب با بازیکنان پرسپولیس / از مدیرعامل شدن ما حمایت کنید!

برخی از افراد که برای خود شانس مدیرعاملی در پرسپولیس را قائل هستند با بازیکنان این تیم ارتباط گرفته تا از این طریق بتوانند حمایت سرخ‌ها را با خود به همراه داشته باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در‌حالی برای تقابل با الهلال عربستان در یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا تمرینات آماده‌سازی خود را پشت‌ سر می‌گذارد که هنوز تکلیف مدیرعامل این باشگاه مشخص نیست اما برخی افرادی از مدیرانی که از گوشه و کنار شایعات مدیریت در باشگاه پرسپولیس را شنیده‌اند، با بازیکنان این تیم برای جلب نظر آن‌ها و اعلام حمایت از این چهره‌ها تماس گرفته‌اند. 

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، پس از استعفای جعفر سمیعی با نظر اعضای هیات مدیره پذیرفت تا مجید صدری با حفظ سمت ریاست هیات‌ مدیره، به‌عنوان سرپرست فعالیت کند. صدری نیز برخی لابی‌ها را انجام داد تا بتواند در این سمت به صورت دائمی حضور داشته باشد اما با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه دیگر به‌ دلیل قانون منع خدمت بازنشستگان فرصت مدیریت پرسپولیس را ندارد، امور جاری را دنبال می‌کند تا پرسپولیس برای دیدار با الهلال با بحران روبه‌رو نشود.

در این میان برخی گزینه‌های مدیرعاملی که در کارنامه خود حضور در این جایگاه را نیز داشته‌اند، با بازیکنان قدیمی پرسپولیس تماس گرفته و خواستار حمایت آن‌ها شده‌اند. این در‌حالی است که برخی از آن‌ها هیچ شانسی برای دریافت پیشنهاد این پست ندارند و سجادی هم هنوز تصمیمی برای مذاکره نهایی با این گزینه‌ها نگرفته است و تا دیدار پرسپولیس با الهلال هم از دیدار با گزینه‌های مد‌نظر خود صرف‌نظر کرده است و باید دید این بازی تا کجا ادامه دار خواهد بود.