۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آجرلو: فورا به مشکلات رسیدگی می‌کنم / وضعیت استقلال حاصل فقدان مدیریت است

۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳
کد خبر: 565549
آجرلو: فورا به مشکلات رسیدگی می‌کنم / وضعیت استقلال حاصل فقدان مدیریت است

مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پس از انتصاب به این عنوان، پیامی را خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بیانیه سردار آجرلو مدیرعامل جدید استقلال به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سلام و درود به دوست داران استقلال

بسیار خرسندم و باعث افتخار است که از امروز سوم مهرماه یک‌هزاروچهارصد در خدمت استقلال بزرگ خواهم بود. از اعتماد جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می کنم. واقعیت این است که اظهارنظر و ارائه گزارش دقیق از وضعیت باشگاه به شما عزیزان نیازمند فرصت و مجالی است که پس از بررسی شرایط صورت خواهد گرفت. قصد من بررسی چند روزه شرایط و رسیدگی فوری به مشکلات تیم فوتبال استقلال خواهد بود و سپس در کمترین زمان، گزارشی مفصل و شفاف درباره وضعیت موجود به هواداران گرانقدر این باشگاه و رسانه ها تقدیم خواهم کرد، اما در شروع کار لازم است که چند نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم:

۱- استقلال به تمرکز بر "متن" نیاز دارد و نه پرداختن به "حاشیه‌". بدون تردید دلسوزان استقلال از هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم گرفته تا رسانه‌ها، در این مسیر به ما کمک خواهند کرد تا با سرعت و قدرت به سمت ساختن "استقلال قوی ، قدرتمند و ثروتمند" پیش برویم و استقلال را به شرایط ایده آل برسانیم. در این میان عهد ما با هواداران عزیز، کار جدی و و تمرکز بر متن و موضوعات اساسی است تا با سرعت و شتاب بیشتر زمینه های پیشرفت باشگاه و رسیدن به اهداف مهیا گردد. هیچ اراده ای ما را از حرکت بر مسیر پیشرفت باشگاه دور نخواهد کرد.

۲- وضعیت موجود باشگاه استقلال که همگان از آن آگاه هستند، حاصل فقدان مدیریت کارآمد در سطح کلان ورزش ایران در دوره گذشته بوده اما در دوره جدید، این عزم جدی وجود دارد که شرایط بهبود یابد. در وضعیت جدید و با حمایت دولت محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان، انسجام خانواده بزرگ استقلال و ایده های جدید و نو و سامان دادن به امورات باشگاه و کار جدی و هدفمند، با همدلی و همراهی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فاصله خود با اهداف را کم و کمتر خواهیم کرد. به امید خداوند و با حمایت شما عزیزان، نشانه های بهبود اوضاع به زودی مشاهده و پس از مدتی این نشانه ها تبدیل به روند صعودی و یک رویه خواهد شد.

۳- هدف اصلی‌ ما در استقلال بازسازی اعتماد بین هواداران و باشگاه خواهد بود. اعتمادسازی با شفافیت و کارآمدی پدید می‌آید. به امید خداوند در عمل نشان خواهیم داد که هیچ چیزی در باشگاه استقلال برای پنهان کردن وجود نخواهد داشت و بر اساس یک نقشه و چشم انداز درست جلو خواهیم رفت. همه باید احساس کنیم که باشگاه در مسیر تحول، اصلاح و بازسازی قرار دارد.