۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اتفاق جالب در فوتبال سورینام / معاون ۶۰ ساله رییس جمهوری در تیم فوتبال

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبر: 564717
اتفاق جالب در فوتبال سورینام / معاون ۶۰ ساله رییس جمهوری در تیم فوتبال

در اتفاقی نادر در دنیای فوتبال، رونی برونسویک معاون رییس جمهوری سورینام برای تیم فوتبال اینترمونگاتاپو به صورت فیکس به میدان رفت!

به گزارش اقتصادآنلاین؛ برونسویک ۶۰ ساله که اکنون معاون رییس جمهوری سورینام و مالک باشگاه اینترمونگاتاپو محسوب می‌شود، در اقدامی عجیب نام خوش را در فهرست تیم برای دیدارهای کونکاکاف لیگ قرار داد و به عنوان کاپیتان در کنار پسرش که او هم در زمین بازی بود، ۵۴ دقیقه برابر اولیمپیا نماینده کشور هندوراس به میدان رفت.

فیزیک بدنی و ظاهر عجیب این سیاستمدار توجه دنیای فوتبال را به خود جلب کرد و به نظر می‌رسد اتمام توان بدنی باعث شد تا او خودش در اوایل نیمه دوم درخواست تعویض بدهد چرا که احتمالا کسی جرات این کار را نداشته است! برونسویک که کوچکترین نقشی در بازی نداشت، نتوانست جلوی شکست خانگی  ۶ بر صفر تیمش را بگیرد و البته پس از خروج او بود که تیمش ۳ گل دیگر هم دریافت کرد تا شانس بسیار اندکی برای بازی برگشت و صعود به یک هشتم نهایی رقابت‌های کونکاکاف لیگ داشته باشد. تورنمنتی که دومین سطح از رقابت‌های باشگاهی بین المللی در قاره آمریکا محسوب می‌شود. گفتنی است یکی از گل‌های اولیمپیا را جری بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس به ثمر رساند.

سورینام1

برونسویک در حالی بامداد امروز ۵۴ دقیقه در یک مسابقه سطح اول فوتبال بازی کرد که سال ۱۹۸۶ به عنوان یک سرباز شورشی در جنگ داخلی سورینام می‌جنگید و حالا در ۶۰ سالگی به فکر فوتبال بازی کردن افتاده است!