۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

قول صدری عملی نشد، پرسپولیسی‌ ها شاکی شدند / قرمزها در انتظار انتخاب کارگزار جدید

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 564695
قول صدری عملی نشد، پرسپولیسی‌ ها شاکی شدند / قرمزها در انتظار انتخاب کارگزار جدید

مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس و رییس هیات مدیره این باشگاه قبل از قول داده بود که تا پایان شهریور قسمتی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده تا این مساله باعث ناراحتی بازیکنان شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حدودا دو ماهی می‌شود که کارمندان باشگاه پرسپولیس هیچ پولی به عنوان حقوق نگرفتند که این مساله نشان می‌دهد عمق مشکلات مالی در باشگاه پرسپولیس چقدر است. در همین خصوص قرار بود تا امروز گوشه‌ای از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل می شود اما این اتفاق رخ نداد. گفته می شود که ممکن است تا اواسط هفته آینده این مساله رخ ‌بدهد اما چیزی که عیان است این است که مشکلات مالی در پرسپولیس بسیار شدید است و صدری به عنوان رییس هیات مدیره و سرپرست فعلی باشگاه هم تا امروز نتوانسته حداقل به قول‌های خودش عمل بکند تا همین مساله باعث ناراحتی بازیکنان و حتی کارمندان باشگاه پرسپولیس شود.

به همین دلیل برخلاف گفته‌های پیشین صدری که گفته بود دیگر مزایده‌ای برای انتخاب کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس انجام نمی‌شود، حالا قرار است روی فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس و همچنین اجاره لوگوی این باشگاه قیمت گذاری شود. یعنی روال این طور خواهد بود که هر شرکتی که به عنوان کارگزار پرسپولیس انتخاب شد اگر دارای چندین محصول بود حق دارد روی یک محصولش از لوگوی پرسپولیس آن هم به صورت موقت و اجاره‌ای استفاده کند و دیگر اینطور نیست که لوگو به صورت تمام و کمال در اختیار شرکت قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد کارهای مزایده باشگاه پرسپولیس نهایتا ظرف دو، سه هفته آینده برگزار شود و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس به وسیله مزایده معرفی و انتخاب شود.