۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مورد عجیب دروازه بان نامدار استقلال / گوشت فروشی به جای فوتبال!

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبر: 564655
مورد عجیب دروازه بان نامدار استقلال / گوشت فروشی به جای فوتبال!

رشید مظاهری سنگربان فصل گذشته استقلال که پس از حواشی مختلف قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، روزهای عجیبی می‌گذراند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ مظاهری که در نخستین فصل حضورش در استقلال نمایش‌های خوبی را از خود ارائه داده بود، با وجود داشتن قرارداد برای یک فصل دیگر، به دلیل اختلاف با مدیریت آبی‌ها پیش از دیدار با الهلال عربستان به صورت یک طرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرد. اتفاقی که سر و صدای زیادی به پا کرد. هرچند که اکنون و با استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه، احتمال بازگشت مظاهری و فرشید اسماعیلی - دیگر بازیکن مغضوب مدیریت پیشین - به تیم قوت گرفته و استوری چند روز پیش رشید که لوگوی استقلال را آپلود کرده بود، به این شایعات دامن زده است. البته که ذکر این موضوع هم مهم است که پس از اینکه سپاهان اقدام به خرید یک گلر اتریشی کرد و پنجره نقل و انتقالاتی فولاد هم همچنان بسته است، به نظر می‌رسد بازگشت به جمع شاگردان مجیدی تنها گزینه پیش روی مظاهری باشد. هرچند که سنگربان سابق تیم ملی با توجه به اینکه خودش قرارداد با استقلال را فسخ کرده، اگر قصد بازگشت به این تیم را داشته باشد باید عینا با همان مفاد قرارداد قبلی، قرارداد جدیدش را امضا کند.

با این حال، اتفاقات اخیر نشان می‌دهد شاید مظاهری آنچنان که باید در قید و بند فوتبال نیست و به نوعی با برخی تصمیمات، آینده حرفه‌ای خود را تحت تاثیر قرار داده است. گلر فصل قبل استقلال چندی قبل در یکی از محل‌های متمول نشین تهران اقدام به افتتاح یک فروشگاه گوشت و اقلام پروتئینی کرده و به نوعی تمام تمرکز خود را روی بیزنس جدیدش گذاشته است. مظاهری درحالی شخصا وارد این کار شده که قطعا در ۳۲ سالگی هنوز هم توانایی بازی در سطح اول فوتبال ایران را دارد و این تصمیم عجیب شاید به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای او تمام شود.

باید دید رشید که هنوز هم یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال ایران محسوب می‌شود، این کسب و کار را به خانواده‌اش می‌سپرد تا به فوتبالش برسد یا اینکه خیلی راحت از صحنه فوتبال محو می‌شود.