۰ نفر

عضو هیات مدیره پرسپولیس: به AFC و فیفا نوشتیم سیاست از ورزش جدا است

۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱:۰۰
کد خبر: 564516
عضو هیات مدیره پرسپولیس: به AFC و فیفا نوشتیم سیاست از ورزش جدا است

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: به AFC و فیفا نامه نوشتیم وقتی می‌گویند سیاست از ورزش جداست پرداخت نکردن پول کالدرون از پاداش آسیایی به دلیل تحریم‌ها چه رفتاری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد اسد مسجدی درباره نامه اخیر پرسپولیس به AFC و فیفا و درخواست برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و دستیارش از طریق پاداش‌های آسیایی یا دادن مهلت دو ماهه به این باشگاه اظهار داشت: درخواست ما با توجه به مطالبات پرسپولیس در AFC مطرح شده و با ارسال این نامه توسط مجید صدری خواستیم پول کالدرون به طریقی پرداخت شود. سه راه هم پیشنهاد شد. از فیفا و AFC درخواست کردیم اگر با این سه راه موافقت نمی‌کنند دست کم مهلتی دو ماهه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون بدهند اما تاکنون پیگیری‌ها جواب نداده و فیفا و AFC کاری انجام نداده‌اند.

وی افزود:‌ هدف همه ما کمک به باشگاه پرسپولیس برای رفع این مشکل است. فیفا و AFC می‌گویند وقتی ورزش سیاسی نیست، دیگر پرداخت نکردن پول پرسپولیس به دلیل تحریم‌ها چه رفتاری است؟ همه از طریق کانال‌های مختلف و ارتباطاتی که با AFC، فیفا و نهادهای مختلف داریم مشغول پیگیری هستیم. صدری هم به عنوان سرپرست باشگاه در رأس کار است و این موضوع را به طریق مختلف پیگیری می‌کند تا مشکل حل شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: صدری به تنهایی نمی‌تواند بحث بدهی‌های باشگاه را حل کند بلکه باید همه به وی کمک کنیم. خودم مشغول پیگیری امور هستم و هرکس از مسئولان باشگاه که حتی یک نفر را هم می‌شناسد باید پیگیر باشد. همه مسئولیتی پذیرفته‌ایم و مکلف به انجام آن هستیم. من هم مکلف به پیگیری مطالبات و مشکلات پرسپولیس هستیم.

مسجدی خاطرنشان کرد: در نامه چهار بندی ما ذکر شده مسائل سیاسی را از ورزش جدا کنند، حق مسلم باشگاه پرسپولیس که مطالباتی چند میلیون دلاری در AFC  دارد این است که بتواند از پولش استفاده کند. خیلی بد است که مطالباتی چند میلیون دلاری داریم اما به دلیل پرداخت نشدن پول مربی‌ سابق مان محکوم می‌شویم. وقتی در AFC پول داریم این محرومیت معنا ندارد و باید از همین پول دستمزد کالدرون هم پرداخت شود.

وی افزود: به نظر من اکنون هم می‌توانیم مراوادات خوبی ایجاد کرده و با توجه به نامه‌نگاری و تلاش‌های مان موضوع را به جای خوبی برسانیم. حتی به صدری پیشنهاد دادم که اگر نیاز است به مقر فیفا و AFC برویم و با صحبت رودرو مشکل را حل کنیم. امیدواریم در نهایت اتفاق خوبی بیفتد.